Pagina 4 van 5

Geplaatst: di 09 aug, 2005 07:41
door Ralph
Neh dat is nostalgie, die blijft :D

Geplaatst: di 09 aug, 2005 13:21
door Teunie
Ralph schreef:
Blasty schreef:Gelijk 2 erin 8)
2 is voor mid en high, 1 is voor low en mid. Ik denk dat 1 mij wat beter ligt.
Als je veel op de weg rijdt heb je meer aan mid en high denk ik.

Geplaatst: di 09 aug, 2005 15:42
door Blasty
Ja als het zo zit is stage 1 beter voor te crossen :)

Geplaatst: di 09 aug, 2005 18:32
door Ralph
Dat is inderdaad wel zo. Maar als ik hem voor MX wil gebruiken kom ik misschien vermogen tekort onderin (of flink op toeren houden :P )

Geplaatst: wo 10 aug, 2005 11:00
door Rik350
Ze adviseren voor harcore mx rijders meestal juist stage 2 en recreanten meer stage 1.
Bij cross rijd je meestal hoog in toeren omdat je laat schakelt.
Mijn voorkeur gaat personlijk ook meer naar onder midden uit.

Geplaatst: wo 10 aug, 2005 15:16
door Ralph
Voor mij eigenlijk ook wel, dan kan ik er ook nog eens een bosrit mee doen zonder dat ik dan het gas vol moet indrukken om door wat modder te komen.

Geplaatst: wo 10 aug, 2005 16:45
door ~JoAcHiM~
Ralph schreef:Voor mij eigenlijk ook wel, dan kan ik er ook nog eens een bosrit mee doen zonder dat ik dan het gas vol moet indrukken om door wat modder te komen.
Ge praat er hier over alsof er dag en nacht verschil is tussen 1 cam en 2 :roll:

Wedden dat je het nauwelijks of helemaal niet voelt of er nu 1 inzit of 2


Ik heb beide in mijne zitten en hij gaat best wel vooruit, op parcour én in de modder...

Geplaatst: wo 10 aug, 2005 16:56
door Dutje#82
zeg erwin,

als je daar toch es zijt eh ! vraag eens als ze geen curve hebben van een banshee met uitlaten en cdi.. 8) weet ik of het de moeite is om dat te steken

grtzzzzzzzzz

Geplaatst: wo 10 aug, 2005 17:34
door Teunie
banshee--lover schreef:zeg erwin,

als je daar toch es zijt eh ! vraag eens als ze geen curve hebben van een banshee met uitlaten en cdi.. 8) weet ik of het de moeite is om dat te steken

grtzzzzzzzzz
Vraag Chris of het de moeite is :idea:
Hij heeft er ook eentje op zitten.

Geplaatst: wo 10 aug, 2005 17:44
door Dutje#82
Teunie schreef:
banshee--lover schreef:zeg erwin,

als je daar toch es zijt eh ! vraag eens als ze geen curve hebben van een banshee met uitlaten en cdi.. 8) weet ik of het de moeite is om dat te steken

grtzzzzzzzzz
Vraag Chris of het de moeite is :idea:
Hij heeft er ook eentje op zitten.
ja ik wil direct afkomen... maar het is 2 u rijden.. en voor alleen een testbankje.. liever niet :lol:


grtzzzzzz

Geplaatst: wo 10 aug, 2005 18:18
door Ralph
Ik weet niet of er veel verschil tussen zit, maar er zal niet voor niks een low-mid en een mid-high zijn. Als dat allemaal hetzelfde was kunnen ze gewoon 1 model maken.

Geplaatst: wo 10 aug, 2005 22:51
door FOR FUN
De ECHTE kenners zullen dat wel voelen zeker :)

Geplaatst: do 11 aug, 2005 11:20
door epix no-fear
het is eigelijk gewoon het zelfde als bij een 2takt met uitlaten de mx uitlaten geven extra kracht onderin en een drag uitlaat geeft extra kracht boven in het toeren gebied :)

Geplaatst: do 25 aug, 2005 10:21
door ~JoAcHiM~
Ik vraag me af:
-als je een kleinere omtrek van banden hebt: verandert dit de pk/koppel curve?

-hetzelfde als je nu in 4de versnelling de test doet ipv in 5de.

iemand een antwoord hierop?

Geplaatst: do 25 aug, 2005 10:33
door Lewis
nee geeft geen verschil,