da ziet er flashie uit!!! ik kom er morgen achter.Fré schreef:dit is voor u Andries:
Z400/KFX Lowering Link /// UPDATE: links te koop en terug op stock! Keuze tussen blauw en zwart.
- 
				bansheefreak
 - Quadrunner

- 
				Fré
 - Quad Expert

een achterbrug met een scharniertje, en de veer er rechtstreeks op gemonteerd?Alfredo schreef:Wat heeft hij dan in de plaats? Het is toch nog mogelijk om je quad te verlagen, hé?bansheefreak schreef:predator heeft geen linkage
Ja dan is het iets ambetanter om een link te maken, er zijn nog andere oplossingen natuurlijk.
White LTZ-450 - powered by MSD -

Doe je best en verras me, FréFré schreef:een achterbrug met een scharniertje, en de veer er rechtstreeks op gemonteerd?Alfredo schreef:Wat heeft hij dan in de plaats? Het is toch nog mogelijk om je quad te verlagen, hé?bansheefreak schreef:predator heeft geen linkage
Ja dan is het iets ambetanter om een link te maken, er zijn nog andere oplossingen natuurlijk.
Hmm, maandag morgend heb ik school.Fré schreef:ok, it's a deal, je kan de quad maandag morgen komen afleveren, je hebt hem binnen de 2 weken terug
Als je het echt meent, het moet wel mogelijk zijn ze. Ik ben nog altijd op zoek naar een oliefilter en heb mijn 'contacten' in Amerika eens geraadpleegd. Misschien dat zij er eentje kunnen opsturen. Dus ik moet toch nog wachten vooraleer ik kan rijden, en in de tussentijd kan jij er wat aan prutsen
We wonen trouwens maar 18,1 kilometer van elkaar, gemeten tot de dorpskern...
					Laatst gewijzigd door Alfredo op vr 07 okt, 2005 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.

voila ze de mijn zit er ook onder, morgen ne keer testen ze. Hieronder zie je en foto met standaard link en dan eens standaard link met ik erop. Dan ernaast zie je de MSD link (met de voorschriften voor regeling van veer gegeven van MSD) zonder en met gewicht erop.

+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u

T0 F@$t F0r Y0u
- 
				Fré
 - Quad Expert

moh, das goed leuk!Alfredo schreef:Hmm, maandag morgend heb ik school.Fré schreef:ok, it's a deal, je kan de quad maandag morgen komen afleveren, je hebt hem binnen de 2 weken terug![]()
Als je het echt meent, het moet wel mogelijk zijn ze. Ik ben nog altijd op zoek naar een oliefilter en heb mijn 'contacten' in Amerika eens geraadpleegd. Misschien dat zij er eentje kunnen opsturen. Dus ik moet toch nog wachten vooraleer ik kan rijden, en in de tussentijd kan jij er wat aan prutsen
We wonen trouwens maar 18,1 kilometer van elkaar, gemeten tot de dorpskern...
probleem is, ik maak zomaar geen stukken die niet uitvoerig getest kunnen worden, het zijn nog altijd belangrijke en delicate onderdelen van de quad, tis bvb geen parking brake blockoff kit.
Voorlopig hebben we wel heel wat werk mbt A-armen en dergelijke, nu dus ook die links, maar mss kan je es een foto trekken van je achterveer, dan kan ik al zien of dat een beetje doenbaar is of niet.
Hoeveel heb je er voor over?
White LTZ-450 - powered by MSD -