Mag dicht, is verkocht...
Re: banshee *Flat-tracker* achteras p33
Mijn achteras zat ook zo vast. Ik heb toen een stuk buis gepakt dat over de schroefdraad en de splines ging maar niet over het stuk waar de naaf tegenaan komt. dat zet je gewoon je lagerhuis in de bankschroef en slaan maar. Dan komt hij er vanzelf uit.

Mooie as! Ben alleen niet zo voor de combinatie extended wheelhubs én spoorverbreders, maar als je alleen op straat rijdt kan het naar 't schijnt geen kwaad  

Yamaha YFZ480Build in progress

Het ding zit eronder...alleen is het wel erg breed?! Ik weet niet of ik ff moet wennen eraan, of ik een verbreder moet weg pakken. Hij staat op 1m55 nu. 

free photo hosting

photo hosting sites

free photo hosting

photo hosting sites
Re: banshee *Flat-tracker* achteras er op p34
Ziet er gaaf uit alleen denk ik dat het mooier is zonder de verbreders..
Jij hebt toch ook al verbrede hubs?? Dan zot je op 1.46... Dat is al heel breed..
Ik heb jou nog een PB gestuurd...

Jij hebt toch ook al verbrede hubs?? Dan zot je op 1.46... Dat is al heel breed..
Ik heb jou nog een PB gestuurd...
Yamaha Banshee SM 2007

Ik stuur u straks erop terug  

Vooraan wil ik ook nog breder gaan, dan komt alles wat meer in proportie denk/hoop ik. Als het niet mooi is haal ik natuurlijk 1 van de verbreders weg.

Vooraan wil ik ook nog breder gaan, dan komt alles wat meer in proportie denk/hoop ik. Als het niet mooi is haal ik natuurlijk 1 van de verbreders weg.
Beetje overkill :-p
Ik zou je spoorverbreders eraf laten en de hubs laten zitten

Ik zou je spoorverbreders eraf laten en de hubs laten zitten

One life, live it !

ja dat zou ik ook doen. Breed is mooi, maar te breed niet 

Gaat misschien het beste zijn... En op de foto "valt het nog mee", de breedte  

Kga hem vooraan eens breder zetten, en achteraan wat smaller, en dan eens zien

Kga hem vooraan eens breder zetten, en achteraan wat smaller, en dan eens zien

is echt wel super breed   

Die stickers onderin je kappen zijn wel leuk, nog nooit gezien tot nu toe

Die stickers onderin je kappen zijn wel leuk, nog nooit gezien tot nu toe

Tja het is eens iets anders he... De 1 vind het mooi, de ander schijte lelijk..en maar goed ook dat er verschillende smaken zijn   Ik wou eens iets anders, iets uniek..En ben nogal een JDM fanaat dus ja, de link was rap gemaakt
  Ik wou eens iets anders, iets uniek..En ben nogal een JDM fanaat dus ja, de link was rap gemaakt 

Ik wou eens iets anders, iets uniek..En ben nogal een JDM fanaat dus ja, de link was rap gemaakt
Ok, dus ik heb de verbreders eraf gelaten, extended hubs staan er nog op...Staat nu op 1.45 breed.
Gelijk jullie zeiden, veel beter 

Verbredingskit vooraan ga ik deze week bestellen, zodat de voorkant ongeveer even breed is als achteraan (op de foto lijkt dit wel erger dan het is momenteel) + Hij gaat in zijn geheel nog zakken eventueel, ik ga moeten kijken hoe dat gaat uitzien.

Gelijk jullie zeiden, veel beter

Verbredingskit vooraan ga ik deze week bestellen, zodat de voorkant ongeveer even breed is als achteraan (op de foto lijkt dit wel erger dan het is momenteel) + Hij gaat in zijn geheel nog zakken eventueel, ik ga moeten kijken hoe dat gaat uitzien.

Ziet er stukken beter uit   

Hoe ga je hem verbreden vanvoor? met andere armen? of lassen?
Ik zou hem nu idd wat lager leggen

Hoe ga je hem verbreden vanvoor? met andere armen? of lassen?
Ik zou hem nu idd wat lager leggen

One life, live it !

Diamond J verbredings kit... Heb wat recensies bekeken, en lijkt me een goed alternatief om te verbreden, omdat ik er toch alleen maar op asfalt mee rij  
P.S. Men KW's komen er ook terug op, de voet van men r1 schokdemper is gewoon gebarsten Maarja dan heb ik wel wat meer comfort, alhoewel ik die r1's wel strak vond rijden
  Maarja dan heb ik wel wat meer comfort, alhoewel ik die r1's wel strak vond rijden 

P.S. Men KW's komen er ook terug op, de voet van men r1 schokdemper is gewoon gebarsten
 Maarja dan heb ik wel wat meer comfort, alhoewel ik die r1's wel strak vond rijden