Renaldi nokkenassen voor YFZ, + discussie TF !

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
EXFSS
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door EXFSS »

@ frè

normaal is dit de manier van werken bij ons, maar als je veren dringend moet hebben en de maten door de klant aan de telefoon krijgt doorgebeld, ja dan krijg je van die taferele,...

die achterveer is een fout van hier, geef ik toe, is ook al met alle betrokken klanten over gesproken, maar die veren vanvoor, dat is het probleem van Mr Dutje,

@ Dutje, je veer gaat morgen terug naar je opgestuurd worden, sorry voor de last
bm suspension
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

ja das begrijpelijk, ik laat het jullie onderling maar uitvechten.
:wijzen: :duivel3: :mrgreen:
White LTZ-450 - powered by MSD -
BLUE BUCK
Quadrider
Quadrider

Bericht door BLUE BUCK »

technoflex schreef:@ frè

normaal is dit de manier van werken bij ons, maar als je veren dringend moet hebben en de maten door de klant aan de telefoon krijgt doorgebeld, ja dan krijg je van die taferele,...

die achterveer is een fout van hier, geef ik toe, is ook al met alle betrokken klanten over gesproken, maar die veren vanvoor, dat is het probleem van Mr Dutje,

@ Dutje, je veer gaat morgen terug naar je opgestuurd worden, sorry voor de last
Ja als het fout gaat weten die verkopers het altijd wel zo te draaien dat het de klant geweest is, maar bij het "doorbellen" wordt daar niks van gezegd want dan telt alleen VERKOPEN. :applaus: :applaus: :applaus:
bertmat
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door bertmat »

@technoflex : hoezo probleem van Dutje?

Welke maten hebben jullie van hem wel doorgekregen dan?

Bij mijn weten was ik de laatste die U aan de lijn hebt gehad ivm Dutje z'n voorveren...en voor zover ik me herinner hebben wij het niet over afmetingen gehad!
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
bansheefreak
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bansheefreak »

wij rijden bij dqt bijna allemaal met technoflex veren en onze quad is ook naar daar geweest alleen zo kan je zkr zijn dat je veren niet te veer door veren, en als je een andere linkage steekt kan het wel eens zijn dat hij te ver door veert hebben wij zelf ook meegemaakt met originele veren.volgens mij is dutje een van de weinige die klaagt over zijn techno flex veren , want bij ons zijn ze gewoon perfect.
====>team DQT<====

trx450r
EXFSS
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door EXFSS »

@Blue Buck

Denk dat je niet weet waar het over gaat, en trouwens ik ben mechanieker, en als je met de echte bedrijven te doen had kreeg je al lang te horen dat je het zelf maar moet oplossen, als je al een reactie krijgt.
Dit is allang met de betrokken personen geregeld,

@ Bertmat

Als ik mij niet vergis heb jij me toch doorgegeven dat Dutje met houser + 2 a-armen gaat rijden?
En heb ik al wekenlang gevraagd om de quad hier te hebben om alles uit te meten? Maar omdat alles snel snel moest gaan zijn ze zo gebouwd, problemen met het poederlakken en verstevigen van de kader dacht ik.

alles zal opgelost geraken,

een ding weet ik wel, dat hier geen uitzonderingen meer gemaakt worden op levertijd en opmeten van quad en motorfietsen,
questie om onze qualiteit te garanderen en de klant niet onnodig op te zadelen met problemen, hoe snel ze ook willen rijden,

Groeten
bm suspension
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

Ik rij ook met technoflex, ik was de eerste van het forum als ik mij niet vergis, en ik ben heel tevreden. Zeker over de service… man man ik hoef maar te bellen en ik wordt al meteen geholpen. Nu is de achterveer niet 100% met de linkage en het wordt zonder enige moeite opgelost. ik weet niet hoe het komt dat ik snel geholpen wordt, maar misschien komt dit doordat ik TF vrij laat qua tijd (als het vandaag niet is, dan morgen wel) en ik altijd met volle respect over hun praat, ook al marcheert het niet 100%. Ik blijf erbij dat je vering op maat moet laten maken, anders heeft het geen zin.je moet er natuurlijk ook moeite voor doen, je kan maar moeilijk verwachten dat ze je quad komen halen en terug brengen… wij rijden nu al met verschillende quads met TF vering binnen ons team (yfz450, trx450, z400, Z450..) en we hebben nog geen enkele horen klagen. En dat je ze niet af kunt stellen en ’s zondags altijd wedstrijd hebt kan TF ook niets aan doen, dat komt er allemaal van als je de quad de dag voor de cross klaar hebt gekregen. Je moet ook testen natuurlijk.

als iemand straks hier komt en vraagt achter een airco en we willen afspreken om langste gaan om alles te bekijken en ze zeggen: nee dat gaat niet maar ik moet een airco hebben voor het warm gaat worden, dan stellen we vragen ivm de installatie in de kamer en dan gaan we ook plaatsen. en dit soms ten nadele van de klant als hij merkt dat we een dag langer hebben gewerkt enkel en alleen al omdat we ons niet 100% hebben kunnen voorbereiden op dat werk.(wat hij op voorhand wist)
Laatst gewijzigd door Hanzie op di 16 mei, 2006 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Probleem bij Dutje was dat zijn voorarmen niet geleverd waren, is pas week voor eerste proef gebeurd. Dan kan je niet verwachten dat veren nog vlug vlug door Technogflex gemaakt worden, laat staan getest worden...

Ik blijf vertrouwen hebben in Technoflex, ken al heel wat schokbreker bedrijven en weet maar al te goed wie service biedt en wie niet. Technoflex is trowens een van de weinige bedrijven die nog moeite doet om op terrein te gaan voor afstelling (voor amateurs).

Kern van het probleem is ook dat iedereen altijd alles direct wil en denkt dat hij de enige is op de wereld. Weet niemand die nog zijn vering binnen doet en zegt, binnen paar weken is het goed... Dit geeft natuurlijk zijn consequenties.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

ben ook tevereden over tf hoor heb ze al een paar keer op dinsdag opgestuur en had ik ze zaterdag al tereug service is top bij technoflex
als je elke week wedstrijd wil rijden jah dan kan je niet testen of iets zo als hanzie al zei

heb is met bart afgesproken om op zaterdag tekomen om half 9e om me veren zwaarder tezetten
waren om half 4 klaar nouw noem maar is 1 veer merk op die dat ook doen?
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Voor die service en kwaliteit heb je toch zeker ook betaald?
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Alfredo schreef:Voor die service en kwaliteit heb je toch zeker ook betaald?
Bij veel andere betaal je er wel voor en krijg je ze niet, bij TF dus wel.

Heb je bepaalde redenen om TF zwart te maken of heb ik iets gemist ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

alfredo koop maar is een setje reigers en vraag maar is of ze komen afstellen of dat ze tijd voor je hebben
denk dat ze beginnen telachen

tf doet veel voor hun klanten hellemaal niks op aantemerken
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

No Limit YFZ schreef:
Alfredo schreef:Voor die service en kwaliteit heb je toch zeker ook betaald?
Bij veel andere betaal je er wel voor en krijg je ze niet, bij TF dus wel.

Heb je bepaalde redenen om TF zwart te maken of heb ik iets gemist ?
Zwart maken, waar doe ik dat? Ik klaag toch niet over hun service ofzo, maar vermeld (vraag) dat het toch logisch is dat je service en kwaliteit krijgt voor zo'n dure aankoop? Daarmee wil ik ook niet zeggen dat ze teveel geld vragen, vooraleer ik daar commentaar op krijg...

Is Reiger trouwens niet goedkoper?
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

jah , maar zijn ook nx waart :verymad: nico bruneel heeft er laten maken op de quad ,

die achteraan is vveeel te hard, en vooraan zijn ze veel te zacht :verymad: heb hem zondag
helpen zijn originele monteren en vindt ze veel beter !

grtzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
R rider
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door R rider »

Dutje#82 schreef:jah , maar zijn ook nx waart :verymad: nico bruneel heeft er laten maken op de quad ,

die achteraan is vveeel te hard, en vooraan zijn ze veel te zacht :verymad: heb hem zondag
helpen zijn originele monteren en vindt ze veel beter !

grtzz
eerst technoflex liggen zwart maken en nu dat opgelost is ga je reiger maar even zwart maken, volgende week misschien wp ofzo ?
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
Plaats reactie