Pagina 5 van 8
Geplaatst: ma 22 jan, 2007 16:21
door Vincenzo
hij weet he took aps van gister eomdat ik hem bevolen had daar eens iets over te zoeken

Geplaatst: ma 22 jan, 2007 16:26
door Ralph
En misschien de kop flowen?
Geplaatst: ma 22 jan, 2007 16:31
door Vincenzo
het totaalpakket zal wel helpe hoop ik
-carbu
-nokkenas
-uitlaat
-cdi
-kop flowen
voor 1000€ moet da lukken zeker of iets meer...
Geplaatst: ma 22 jan, 2007 17:27
door Ralph
Zal wel flink wat vermogen opleveren denk ik.
Geplaatst: ma 22 jan, 2007 21:39
door mikebike
Waar kijken/zoeken jullie op dan?
Geplaatst: ma 22 jan, 2007 22:10
door Ralph
Iets naar beneden scrollen, daar zie je de Kodiak 400 en de 450 (zelfde nokkenas):
http://www.webcamshafts.com/pages/yamaha-atv.html#2
Productnummer nokkenas van Yamaha
Kodiak 400: 5GH-12171-00-00
Kodiak 450: 5GH-12171-00-00
Wolverine 450: 5GH-12171-00-00
Exact hetzelfde, dus dat moet geen probleem zijn.
Hier wordt gesproken over een CDI die in April of Mei komt:
http://forums.atvconnection.com/message ... 507212.cfm
Hier is de HMF demper te vinden:
http://www.hmfengineering.com/index.php ... chby=model
Dan is er ook nog een Twin Air filter voor beschikbaar, namelijk nummer 152611.
Dat is alles wat ik kan vinden.
Geplaatst: di 23 jan, 2007 20:54
door biestig
En hoeveel winst zou da dan ongeveer kunen opleveren?
En zal hij dan ook effectief sneller rijden of alleen maar sneller tot aan zijn topsnelheid gaan?
Geplaatst: di 23 jan, 2007 20:56
door Ralph
Dat is de grote vraag

Geplaatst: di 23 jan, 2007 22:09
door Vincenzo
om sneller tegaan moet ge aan het toerental foefelen he... of aan de overbrenging...
blijf je daar overal af dan zal het alleen maar kracht zijn
Geplaatst: di 23 jan, 2007 22:15
door mikebike
Zal die eindelijk op de achterwielen te zetten zijn

Geplaatst: di 23 jan, 2007 22:21
door Vincenzo
krijgt ge hem nie omhoog op geen enkele manier?
achteraan erop gaan staan, door uw knieen veren en van de moment da ge gas geeft extra op de grabber duwen...
Geplaatst: di 23 jan, 2007 22:45
door albrecht
Ik stel me toch de volgende vraag:
Neem nu ik koop een Bruintje 350...en weet op voorhand dat ik daar nie quasi prestaties tevreden ga van zijn..
Toch koop ik hem en probeer mijn nieuw Bruintje op alle manieren op te kittelen..
Met als resultaat (soms) een minder bedrijfszeker Bruintje..
Had ik dan dat Bruintje wel moeten kopen, had ik dan niet gelijk een Kodiak oF Grizzke moeten kopen?
Ik begrijp het opkittelen wel als je de quad in zijn soort met de meeste prestaties reeds hebt ... vb iemand met een BF, Grizz700 . enz.
PS enkel een paar de Big Bores 4x4 tillen standaard hun voorpoten op:
De Grizz. 700
De Outlander
De BF
De rest niet
Geplaatst: di 23 jan, 2007 22:52
door Vincenzo
ja maar er zijn studentjes en dan spreek ik voor mezelf die toch graag het quad gevoel hebben maar geen 15000€

aan de kant hebben liggen...
ik moet verdomd hard werken om mijn hobby kunnen uit te oefenen en heb da daar met veel plezier voor over maar er zijn grenzen aan mijne achterzak.
dus dan liever een wolfje kietelen en ik vind dat ook een soort hobby me daarmee bezig houden zo leer je veel bij over de werking van die dingen.
Geplaatst: di 23 jan, 2007 23:00
door albrecht
Geplaatst: di 23 jan, 2007 23:24
door Vincenzo