Andere carb. met standaard uitlaat?
-
Fré
- Quad Expert

- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
ja dat is het hem juist, als je enkel naar die piek kijkt is dat inderdaad een ongelooflijk resultaat, maar low tot mid trekt het op niet veel vergeleken met stock!Hanzie schreef:http://www.gtthunder.com/dyno_z400.JPG
een suzuki met: fcr40mm, cams en uitlaat.
deze link wou ik toch nog ff benadrukken!
White LTZ-450 - powered by MSD -
De FCR39 zal zeker geen oplossing zijn met oog op meer low dan moet je voor een TM36 gaan.Mika schreef:Ik zit nu ook met een hoge druk piston (Hrc kit) met de standaar carb van de 400ex. In hoge toeren trekt die echt ongelooflijk door! Maar in lage toeren is hij niet zo heel veel beter als m'n Warrior. Welke carb zou de beste oplossing zijn met het oog op meer low, FCR39?
Kijk ook wat Hellracer hierover schreef.
Hij kan je hier binnenkort trouwens alles vertellen.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Oké, wat kost een Mikuni TM36, wat moet ik aanpassen en is het z'n geld waardt?
Heb nu al een HRC motor kit, als ik Kenny tenminste mag geloven
Heb nu al een HRC motor kit, als ik Kenny tenminste mag geloven
Laatst gewijzigd door Mika op di 23 mar, 2004 18:25, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Fré
- Quad Expert

- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
ja Hellracer, met zijn gasgas! au moment suprème trekt hij zich terug, ttt!Bartie schreef:De FCR39 zal zeker geen oplossing zijn met oog op meer low dan moet je voor een TM36 gaan.Mika schreef:Ik zit nu ook met een hoge druk piston (Hrc kit) met de standaar carb van de 400ex. In hoge toeren trekt die echt ongelooflijk door! Maar in lage toeren is hij niet zo heel veel beter als m'n Warrior. Welke carb zou de beste oplossing zijn met het oog op meer low, FCR39?
Kijk ook wat Hellracer hierover schreef.
Hij kan je hier binnenkort trouwens alles vertellen.
White LTZ-450 - powered by MSD -
Kijk eens naar topic over perfecte carbu voor 400exMika schreef:Oké, wat kost een Mikuni TM36, wat moet ik aanpassen en is het z'n geld waardt?
Heb nu al een HRC motor kit, als ik Kenny tenminste mag geloven
hellracer kan ze kopen voor 209€ met verschillende mainjets en speciale naald
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=1706
Je gaat wel je tank moeten ophogen, normaal gaan je gaskabels passen omdat je ook een handgas hebt.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Zal bij mij 440EX blijven hoor, was weer een inval als ik pk's lees, ik rijd te weinig met de quad laatste tijd en dan krijg ik kooplust 
Ga mijne morgen bestellen en volgende weekend staat hij er zeker op voor het verslag
Ga mijne morgen bestellen en volgende weekend staat hij er zeker op voor het verslag
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
Dit kreeg ik als antwoord op de vraag over info betreffende de TM 36 voor Suzuki Z-400
Vraag
Vraag
AntwoordDear Sir,
I am from Belgium and I have read an article about long term Suzuki quadsport Z400 by Eric Putter.
They placed a Tm 36mm on the Z-400.
http://www.atvrideronline.com/tech/100_0306_suzuki/
I would like to know what is the reference part of the Mikuni TM 36mm carb to replace the standard Mikuni BSR36.
Also the ref parts for the gas cables so that I can hold my thump throttle.
It would be a great alternatieve for the Keihin FCR39
Kind regards
Bart
Hi Bart
You will have to adapt your cable to the carb. All the dimentions are shown on our site to compare to your stock item so you can determine if you need to have any adaptors made.
tm36-68 $660.00 Australian Dollars
Regards Tom
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team



