Pagina 5 van 5

Geplaatst: zo 20 mar, 2005 13:20
door Fré
yup das een goei methode heb ik gemerkt.

Toch vind ik mijn jetting redelijk afwijkend, ik heb dan ook enkel een verbeterde inlaat en lichtjes verbeterde uitlaat. Nuja zou kunnen dat door dat eindkapje ik toch nog wat rijker sta dan standaard zonder luchtfilterdeksel.

Nu is mijn jetting:
accel pomp actief na 1/5e gas (vroeg dus!), stopt op 3/4e
pilootschroef 1 toer uit (blijkbaar lichtjes veranderd door aanpassen van naald)
clip van naald op 4e stand van boven te beginnen, rijker dus
mainjet 140


ben vanmorgen met mijn nonkel gaan rijden, hele toer gedaan. Verbruik is verhoogd, maar niet extreem, valt nog mee.
Trok PERFECT. Nuja moet nog plugchops doen op verschillende gasstanden. Heb wel geen goesting omdat ie zo goed draait makom :P

Heb GEEN last meer van duim dankzij extra veersysteempje, 2cm verlengd gashendeltje, veer uit gashendel en veer van carb op lichtste stand.
Perfect, maar als ik heeeel voorzichtig aangereden kom en traagjes mijn gas los, dan blijft ie effe hangen. Daar stoor ik me totaal niet aan, kan het verhelpen door de extra veer aan het carbwiel een beetje te verstraffen.

Niet nodig medunkt.


Ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden over die carb! Nogmaals zeg ik het :)

Geplaatst: zo 20 mar, 2005 17:40
door Bartie
Ik vind de Tm36 ook een van de beste mods die je kan doen op een Z.

Geeft echt een totaal ander gevoel aan je quad.

Geplaatst: zo 20 mar, 2005 21:29
door Sg6
aha mensen
vandaag 130km gaan vlammen op onverhard, ik geen last in de duim mss een klein beke ma kom. Enja de kracht die de tm heeft heb ik godverdomme gevoeld in de lage toeren. Denk eens mijn voortandwiel van 15t versleten is dat ik terug een origineel ga opsteken van 14t om de kracht onderin nog omhoog te sjassen.
Qua verbruik is die met 0,5L gestegen op 70km. Dit is dan 5,25 nu en vroeger 4,75 ongeveer. Dit heb ik kunnen controleren aan de hand van mijn maat. Wij verbruiken allebei evenveel hebben dit al meerdere malen opgemerkt in het verleden.
En euuuhm raar maar waar da kleine halve sec dat ie happerde is nu weg!!! very very strange. Ligt aan het weer zeker, is van mij gejet geweest aan een temp van 0 graden.

Geplaatst: ma 21 mar, 2005 21:15
door Bartie
Sg6 schreef:aha mensen
vandaag 130km gaan vlammen op onverhard, ik geen last in de duim mss een klein beke ma kom. Enja de kracht die de tm heeft heb ik godverdomme gevoeld in de lage toeren. Denk eens mijn voortandwiel van 15t versleten is dat ik terug een origineel ga opsteken van 14t om de kracht onderin nog omhoog te sjassen.
Qua verbruik is die met 0,5L gestegen op 70km. Dit is dan 5,25 nu en vroeger 4,75 ongeveer. Dit heb ik kunnen controleren aan de hand van mijn maat. Wij verbruiken allebei evenveel hebben dit al meerdere malen opgemerkt in het verleden.
En euuuhm raar maar waar da kleine halve sec dat ie happerde is nu weg!!! very very strange. Ligt aan het weer zeker, is van mij gejet geweest aan een temp van 0 graden.
ja dat koppel is echt de max nu he :twisted:

Geplaatst: ma 21 mar, 2005 21:42
door peet #77
voor de koppel doe je het natuurlijk ik ga nog ff wachten maar er komt zeker een tm 36 op

Geplaatst: ma 05 sep, 2005 07:51
door peet #77
peet schreef:voor de koppel doe je het natuurlijk ik ga nog ff wachten maar er komt zeker een tm 36 op
Hij zit er op mijn TM36 en ben super kontent