reiger is een geval appart heb ik nog niet zelf gehad maar als ik andere gevalle zie... blijf ik bij TF
grtzzz
jij bent gewoon een geval appart, op alles commentaar, TF is niet goed dit en dat ga de hele tijd door mijn veer maar blijf toch lekker bij TF want nu zijn ze in een keer zo goed... je moet eens wat minder zaniken want dat werkt veel mensen op hun zenuwen denk ik... En trouwens kijk joe maessen die ga je zeker ook voorbij ? want hij rijdt tenslotte met reiger heDutje#82 schreef:maakt tf niet zwart vindt het spijti dat dit moet gebreuren!
reiger is een geval appart heb ik nog niet zelf gehad maar als ik andere gevalle zie... blijf ik bij TF![]()
grtzzz

Ik denk dat ik heel goed weet waarover het gaat namelijk over de fout in de schoenen schuiven van de klant.technoflex schreef:@Blue Buck
Denk dat je niet weet waar het over gaat, en trouwens ik ben mechanieker, en als je met de echte bedrijven te doen had kreeg je al lang te horen dat je het zelf maar moet oplossen, als je al een reactie krijgt.
Dit is allang met de betrokken personen geregeld,
@ Bertmat
Als ik mij niet vergis heb jij me toch doorgegeven dat Dutje met houser + 2 a-armen gaat rijden?
En heb ik al wekenlang gevraagd om de quad hier te hebben om alles uit te meten? Maar omdat alles snel snel moest gaan zijn ze zo gebouwd, problemen met het poederlakken en verstevigen van de kader dacht ik.
alles zal opgelost geraken,
een ding weet ik wel, dat hier geen uitzonderingen meer gemaakt worden op levertijd en opmeten van quad en motorfietsen,
questie om onze qualiteit te garanderen en de klant niet onnodig op te zadelen met problemen, hoe snel ze ook willen rijden,
Groeten
denk dat ik je hier wel even moet verbeteren hoor "BLUE BUCK", technoflex zal wel heel goed weten wat ze doet na jare lange ervaring, geloof niet dat jij het hen hier even moet komen vertellen, ze doen zelfs de moeite om "dutje" met zijn probleem te helpen terwijl technoflex hier niets aan kan doen...BLUE BUCK schreef:Ik denk dat ik heel goed weet waarover het gaat namelijk over de fout in de schoenen schuiven van de klant.technoflex schreef:@Blue Buck
Denk dat je niet weet waar het over gaat, en trouwens ik ben mechanieker, en als je met de echte bedrijven te doen had kreeg je al lang te horen dat je het zelf maar moet oplossen, als je al een reactie krijgt.
@ Bertmat
Als ik mij niet vergis heb jij me toch doorgegeven dat Dutje met houser + 2 a-armen gaat rijden?
En heb ik al wekenlang gevraagd om de quad hier te hebben om alles uit te meten? Maar omdat alles snel snel moest gaan zijn ze zo gebouwd, problemen met het poederlakken en verstevigen van de kader dacht ik.
een ding weet ik wel, dat hier geen uitzonderingen meer gemaakt worden op levertijd en opmeten van quad en motorfietsen,
questie om onze qualiteit te garanderen en de klant niet onnodig op te zadelen met problemen, hoe snel ze ook willen rijden,
Groeten
En daarvoor hoef ik echt geen mechanieker te zijn.
Ik beweer ook niet dat Technoflex niet weet wat hij doet en ook niet dat hij geen ervaring heeft.R rider schreef:denk dat ik je hier wel even moet verbeteren hoor "BLUE BUCK", technoflex zal wel heel goed weten wat ze doet na jare lange ervaring, geloof niet dat jij het hen hier even moet komen vertellen, ze doen zelfs de moeite om "dutje" met zijn probleem te helpen terwijl technoflex hier niets aan kan doen...BLUE BUCK schreef:Ik denk dat ik heel goed weet waarover het gaat namelijk over de fout in de schoenen schuiven van de klant.technoflex schreef:@Blue Buck
@ Bertmat
Groeten
Eerst afbreken en erna probeert hij zich weer goed te pratenis idd omdat quad niet naar daar geweest is. door a-armen die niet geleverd werden
neen, rijd nog altijd met reiger en ben er content van. DQT is heel tevreden over technoflex maarja, zij hebben ook de moeite gedaan om de quad binnen te doen bij technoflex zelf maar als dutje daar geen moeite voor wilt doen is het zijn eigen fout...BLUE BUCK schreef:Ik beweer ook niet dat Technoflex niet weet wat hij doet en ook niet dat hij geen ervaring heeft.R rider schreef:denk dat ik je hier wel even moet verbeteren hoor "BLUE BUCK", technoflex zal wel heel goed weten wat ze doet na jare lange ervaring, geloof niet dat jij het hen hier even moet komen vertellen, ze doen zelfs de moeite om "dutje" met zijn probleem te helpen terwijl technoflex hier niets aan kan doen...BLUE BUCK schreef: Ik denk dat ik heel goed weet waarover het gaat namelijk over de fout in de schoenen schuiven van de klant.
Ik zeg alleen dat hij probeert de fout in de schoenen van de klant te schuiven.
En jij moet ook nog nieuwe veren kopen zeker ?