Vandaag nog eventjes bezig geweest met de Raptor, ik had een nieuwe kentekenplaat houder gekocht en een nieuwe kentekenplaat laten maken dat ziet er allemaal weer strak en nieuw uit...

Ook heb ik beide koplampen eraf gehaald om ze schoon te maken en led dagrijverlichting in te bouwen...
Mooi klusje om lekker in huis te doen bij de warme kachel
Toen ik de koplampen er onder vandaan had gehaald zag ik ook nog 2 grijze dopjes die 2 gaatjes afgedopt hadden.
Misschien dat ik het nog een keer ga proberen om daar een stadslicht in te bouwen...
Die gaatjes zitten daar niet voor niks, er is alleen geen gebruik van gemaakt, het enige wat er gedaan moet worden is voorzichtig een gaatje er in boren en er een fitting in zien te maken.
Misschien is dit wel origineel te bestellen bij de yamaha dealer want die optie is er niet voor niks op gemaakt denk ik.
Nadeel is dat je ook heel voorzichtig een gaatje in de reflectie spiegel moet boren...
Hierbij een foto waar je het duidelijk kan zien.
Voor de veiligheid vandaag de hulpveertjes ook weer gemonteerd bij de beide voorste schokbrekers.
Het frame staat nu aan de achterkant 1cm lager als de voorkant, ik hoop snel de verlagingsblokjes en verlagings link binnen te krijgen zodat ik hem helemaal laag aan de grond kan leggen en zo meer afstelmogelijkheden heb...
De uitlaat is ook weer netjes zwart van voor tot achter, helaas vergeten foto's van te maken...
Toen ik vanavond thuis kwam lag er een pakketje voor mij klaar...
Ik heb wat spul geruild met iemand, de aluminium GYTR Heelguards heb ik weg gedaan want ik vond die aluminium bakken veelste lomp.
Voor de cross zijn ze uitermate geschikt maar voor straat gebruik vond ik ze niet mooi, ze zijn lomp erg geoxideerd en lastig schoon te houden.
De originele zwarte plastic heelguards komen er voorlopig op tot ik een volledige nerfbar koop van voorkant tot achterkant.
Wat de quad betreft zal hij er altijd netjes en schoon bij staan net zoals de motoren die ik heb gehad...
Ook een splinternieuwe set spoorverbreders zaten bij het pakket in

Het zijn 30mm spoorverbreders voor de voorkant.
Ik heb voor 30mm gekozen want als het goed is kom ik straks uit op 1.38 en met de a-armen die ik in de toekomst erbij wil hebben (full flights+3) dan kom ik uit op 1.53m aan de voorkant

Zometeen ff bezig met de koplampen dus misschien vanavond nog een update...
Gr ferdi