Uhh hij gaat hier omhoog, bij een schans denk ik?zoals op de foto te zien is raakt het kader de grond niet, dus de VOORSTE veren zijn ok
En de veren zijn al helemaal tot hun einde ingedrukt
Dit is dus niet alleen de valving
Dutje ik heb ondertussen gezien dat je afgestapt bent van Technoflex en overgeschakeld naar Ohlins.Dutje#82 schreef:maakt tf niet zwart vindt het spijti dat dit moet gebreuren!
reiger is een geval appart heb ik nog niet zelf gehad maar als ik andere gevalle zie... blijf ik bij TF![]()
grtzzz

Dutje was in Loon alvast niet te spreken over zijn Ohlins, begrijp het niet goed...doubletracing schreef:als hij beter rijdt met ohlins zal dat wel zo zijn,hij heeft tenslotte ohlins gehad op zijn banshee dus hij alleen weet welke er beter zijn omdat hij met alletwee gereden heeft.dus laat hem gewoon doen,ook al sponsord zijn vader hem zo veel te beter hé![]()
weet alleen dat dutje hard gaat op de cross en mischien nog harder met zijn ohlins.

Wie begrijpt hem wel?...No Limit YFZ schreef:Dutje was in Loon alvast niet te spreken over zijn Ohlins, begrijp het niet goed...doubletracing schreef:als hij beter rijdt met ohlins zal dat wel zo zijn,hij heeft tenslotte ohlins gehad op zijn banshee dus hij alleen weet welke er beter zijn omdat hij met alletwee gereden heeft.dus laat hem gewoon doen,ook al sponsord zijn vader hem zo veel te beter hé![]()
weet alleen dat dutje hard gaat op de cross en mischien nog harder met zijn ohlins.
nou heb ik al ohlins gehad op mijn yfz ? dacht het niet ...No Limit YFZ schreef:Dutje was in Loon alvast niet te spreken over zijn Ohlins, begrijp het niet goed...