Pagina 1 van 1
ff vraagje verschillen Raptor
Geplaatst: di 01 aug, 2006 17:53
door Tramonto
Hey
yhammy the one of iemand anders kan je me is vertellen wat de 700R heeft en de 660 niet buiten een beetje meer cc :?Want ga er na de volgende Zomer eentje kopen als alles goed mee zit thx
Raptor 660:
Raptor 700R:

Geplaatst: di 01 aug, 2006 18:08
door Steffen
El pikante, gelieve youw avatar aan te passen, hij is nogal groot uitgevallen
al bedankt
on topic : de 700 heeft injectie, hij ligt breder en lager dan de 660, hij heeft ook meer power gekregen, betere veren, een ander chasis en motor
Geplaatst: di 01 aug, 2006 18:12
door Tramonto
Jah ben ermee bezig , is zo aangepast

Men broer heeft het me uitgelegd , zeer simpel
Dus zowat alles is verandert

Dankuwel voor de snelle reactie

Geplaatst: di 01 aug, 2006 18:37
door Steffen
is niets, bedankt om het zo rap aan te passen

dragonball Z cool
ik vind de 700 wel goed rijden en hij heeft genoeg power, als je pas volgende zomer een quad zou kopen dan zou ik zeker gaan voor de 700 want langzamerhand gaan de tuningsmogelijkheden voor de 660 waarschijnlijk ook verminderen en de 700 is geschikter voor het offroad en het onroad gebruik, de 660 lag net iets te hoog voor hem off road te gebruiken, hij kantelde soms te rap
greetz
Geplaatst: di 01 aug, 2006 19:52
door Sebastien
de raptor 700 is niet te vergelijken met de raptor 660.
De 700 is een hele andere quad. er is niets van de 660 overgenomen. Ander kader (van alu) een eigen motor, injectie.
Mensen die van de 660 naar een 700 zijn over gegaan zeggen dat de 700 vel beter rijd en speelser is.
Geplaatst: wo 02 aug, 2006 15:41
door Tramonto
Iedereen alvast bedankt
Maar ik zou er enkel on-road mee rijden en een zo'n mooi (zwaar) lawaai hebben
Ik heb de vraag hier al vaak zien staan maar nooit beantwoord gezien: maakt een dubbele uitlaat meer lawaai dan een enkele
grtz

Geplaatst: do 03 aug, 2006 08:12
door Verlintje
Steffen schreef:is niets, bedankt om het zo rap aan te passen

dragonball Z cool
de 700 is geschikter voor het offroad en het onroad gebruik, de 660 lag net iets te hoog voor hem off road te gebruiken, hij kantelde soms te rap
greetz
Dat is wel een grap, naar mijn mening dan. 't Ligt er gewoon aan hoe goed je je machine kent.
Zelf had ik het meer vOOr de extra bodemvrijheid die de 660R bood tov het 'zogenaamde' extra
rijcomfort door de 700R wat lager te maken. Maar soit, bij het aandrukken van de gas ben
je dit ongemak gauw vergeten.