Pagina 1 van 1

abonnement -> pay&go

Geplaatst: ma 11 dec, 2006 16:39
door stompie
hallo

is iemand recent nog omgeschakeld van een abonnement bij proximus naar pay&go?

Ik heb dat gedaan, mijn gsm ligt al de hele namiddag buiten het netwerk. Ik heb een herlaadkaart opgestuurd gekregen maar ik kan helemaal niets doen met mijn gsm. Is dat normaal?

Heb gelezen op de proximus website dat omschakelingen gebeuren om middernacht, maar kan dat dat hij nu al even buiten het netwerk ligt?


groetjes Simon

Geplaatst: ma 11 dec, 2006 19:40
door kane
ik denk dade 4 a 5 uurkes uwe gsm moet uitlegen da was bij mijn zus toch zo denk ik he

maar proximus en pay&go is toch hetzelfde ?

Geplaatst: ma 11 dec, 2006 19:42
door airwolf
ik heb mijn verwisseld zonder probleem!

Geplaatst: ma 11 dec, 2006 19:45
door peet #77
altijd even geduld hebben ze moeten dit nog verwerken

Geplaatst: ma 11 dec, 2006 19:46
door kane
keb vraagske


maar proximus en pay&go is toch hetzelfde ?

Geplaatst: ma 11 dec, 2006 19:51
door peet #77
kane schreef:keb vraagske


maar proximus en pay&go is toch hetzelfde ?
ja maar staat ertussen he van abbonement naar pay&go :D

Geplaatst: ma 11 dec, 2006 20:00
door kane
azo nu snap ik het :oops:

Geplaatst: di 12 dec, 2006 15:52
door Beachboyke69
gsm keer aan en uit zetten om herconnectie te maken met het netwerk en zou moeten lukken !
:idea:

Geplaatst: di 12 dec, 2006 16:00
door stompie
hello ben vandaag naar de winkel geweest want lukte echt ni, ze hadden dus men abbo opgezegt maar ze waren dus vergeten men pay&go te activeren :x

maarja nu zou ie morgen terug moeten werken

Geplaatst: di 12 dec, 2006 16:16
door Alfredo
Normaal gezien duurt het altijd enkele uren. Als ik mijn simkaart vernieuw (oude is versleten), dan moet ik minstens 3 uur wachten vooraleer de nieuwe wordt geactiveerd.