Skyline vs Quad
-
R1 POWER
- Toeschouwer

- Berichten: 19
- Lid geworden op: do 21 jun, 2007 10:52
- Locatie: Sint-Truiden
- Contacteer:
Skyline vs Quad
Ik was gisteren avond uitgenodigd op een persvoorstelling van een drag meeting die doorgaat in juli op de vliegbasis in Brustem.Daar heb ik twee maal de 400 meter sprint gereden tegen een 450pk Nissan Skyline GTR(4X4).De skyline was echt snel hij rijd altijd 12sec runs.Ik heb eerst met mijn Dodge Ram SRT-10 geprobeerd(504pk) maar kon niet volgen.Dan heb ik mijn lederen pak aangetrokken en de Bombardier met R1 motor gestart en raad eens...de Nissan maakte geen schijn van kans op het einde van de 400 meter had ik 75 meter voorsprong.Mijn collega zat in de skyline te filmen het word zo snel mogelijk op you tube gezet.
www.lpgderoover.be
Yamaha Raptor R6 powered
Bombardier DS R1 powered
http://www.lpgderoover.be/DRIFTQUAD.html
Yamaha Raptor R6 powered
Bombardier DS R1 powered
http://www.lpgderoover.be/DRIFTQUAD.html
-
R1 POWER
- Toeschouwer

- Berichten: 19
- Lid geworden op: do 21 jun, 2007 10:52
- Locatie: Sint-Truiden
- Contacteer:
De fototjes en filmpjes volgen maar ben niet echt een held met een computer(moet er meschien een ander blok onder hangen)probeer al even een foto bij men profiel te zetten maar lukt niet.
De quad is uiters stabiel zelf voorbij de 250km/u.Er zit een soort wheelybar op maar dat is bedoeld voor als ik op mijn achter wiel rij dan kan ik hem over het punt trekken en dan schuurt hij over de grond.
De quad is uiters stabiel zelf voorbij de 250km/u.Er zit een soort wheelybar op maar dat is bedoeld voor als ik op mijn achter wiel rij dan kan ik hem over het punt trekken en dan schuurt hij over de grond.
www.lpgderoover.be
Yamaha Raptor R6 powered
Bombardier DS R1 powered
http://www.lpgderoover.be/DRIFTQUAD.html
Yamaha Raptor R6 powered
Bombardier DS R1 powered
http://www.lpgderoover.be/DRIFTQUAD.html
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05
- FLIPmode
- Quadracer

- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Vraagje: hebt ge de orginele achteras gebruikt of een aangepaste?R1 POWER schreef:De fototjes en filmpjes volgen maar ben niet echt een held met een computer(moet er meschien een ander blok onder hangen)probeer al even een foto bij men profiel te zetten maar lukt niet.
De quad is uiters stabiel zelf voorbij de 250km/u.Er zit een soort wheelybar op maar dat is bedoeld voor als ik op mijn achter wiel rij dan kan ik hem over het punt trekken en dan schuurt hij over de grond.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
home_tuning
- Easy Quadrider

- Berichten: 160
- Lid geworden op: za 16 okt, 2004 10:47
- Locatie: oost-vl
-
R1 POWER
- Toeschouwer

- Berichten: 19
- Lid geworden op: do 21 jun, 2007 10:52
- Locatie: Sint-Truiden
- Contacteer:
De fles is echt maar is nog niet gebruikt op de R6,ik ga ze nu op de R1 bouwen en proberen het zou een schot van 75 pk worden maar ga ze afstellen op 50 pk.
De achterrem van de Bombardier is compleet van de R1 baanmotor en werkt perfect.
Nu moeten volgende week de voorremmen nog omgebouwd worden (ook alles van deR1)
De achteras is nog standard een Bombardier ligt standard breder als een Raptor met brede as.
De achterrem van de Bombardier is compleet van de R1 baanmotor en werkt perfect.
Nu moeten volgende week de voorremmen nog omgebouwd worden (ook alles van deR1)
De achteras is nog standard een Bombardier ligt standard breder als een Raptor met brede as.
www.lpgderoover.be
Yamaha Raptor R6 powered
Bombardier DS R1 powered
http://www.lpgderoover.be/DRIFTQUAD.html
Yamaha Raptor R6 powered
Bombardier DS R1 powered
http://www.lpgderoover.be/DRIFTQUAD.html
- FLIPmode
- Quadracer

- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Is me niet om het breed te doen maar de middelpuntvliedende kracht op het uiteinde van de as bij de wielen als ge 250 bolt, gaan de wielen dan niet vreselijk uit de center? Aangezien die wielen bij 250 veel meer omwentelingen maken dan ne baanmotoband en der dus meer krachten opkomen+ dat ze zo ver van de ketting afstaan.Daarmee alle respect dat ge der vol mee durft te gaan(frame is wel vet verstevigt zie ik op de foto).R1 POWER schreef:De fles is echt maar is nog niet gebruikt op de R6,ik ga ze nu op de R1 bouwen en proberen het zou een schot van 75 pk worden maar ga ze afstellen op 50 pk.
De achterrem van de Bombardier is compleet van de R1 baanmotor en werkt perfect.
Nu moeten volgende week de voorremmen nog omgebouwd worden (ook alles van deR1)
De achteras is nog standard een Bombardier ligt standard breder als een Raptor met brede as.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
R1 POWER
- Toeschouwer

- Berichten: 19
- Lid geworden op: do 21 jun, 2007 10:52
- Locatie: Sint-Truiden
- Contacteer:
Hieronder staan de filmpjes
http://www.youtube.com/watch?v=NKT2jStPQbo
http://www.youtube.com/watch?v=GpAExPh1LhE
http://www.youtube.com/watch?v=NKT2jStPQbo
http://www.youtube.com/watch?v=GpAExPh1LhE
www.lpgderoover.be
Yamaha Raptor R6 powered
Bombardier DS R1 powered
http://www.lpgderoover.be/DRIFTQUAD.html
Yamaha Raptor R6 powered
Bombardier DS R1 powered
http://www.lpgderoover.be/DRIFTQUAD.html




