Pagina 1 van 1

probleem met ltr450

Geplaatst: di 17 jul, 2007 14:06
door Blaster-boy
een vriend van mij zen vader heeft een ltr450..
er staat een cherrybomb op en eerst een yoshimura uitlaat.
die pa deed hem dan binnen bij de winkel omdat die niet meer goed liep zoals in het begin
en toen hij terug kwam van de winkel was het nog niet gebeterd ze vonden het probleem niet.
een week later gaat hij ergens op parcours rijden en na 2 rondjes is die uitlaat door de hitte "ontploft"
en de plastiek smelt door de hitte. toen er een akrapovic uitlaat opgelegt en toen kreeg die precies de 4de versnelling niet tegoei getrokken.

ik heb het uitgelegt gelijk die man zijne zoon het mij zegt. er staan voor de rest geen motorische onderdelen op.

weet hier iemand waar het probleem eventueel kan zitten ?

Geplaatst: di 17 jul, 2007 15:46
door bertmat
Hoeveel uur heeft die machine reeds gedraaid?

Geplaatst: di 17 jul, 2007 18:13
door Blaster-boy
ik zal het posten zodra ik het weet die jonge is nu niet online

Geplaatst: di 17 jul, 2007 18:15
door Lewis
Mss de motor te arm gedraaid, hierdoor de abnormale hitte, en is hij half vastgelopen ...en nu weinig vermogen hierdoor.

Geplaatst: di 17 jul, 2007 18:32
door AlfA
Ik hoop dat ie ook de luchtfilterbak open heeft, anders kon ie wel eens te warm zijn gelopen...
Want dat hoort zo bij die setup.

Geplaatst: wo 18 jul, 2007 01:05
door SlOoT
Klinkt als een veel te arme afstelling.

Geplaatst: wo 18 jul, 2007 09:53
door Blaster-boy
hij wist de preciese uren niet hoeveel ermee gereden was maar de quad is 1 jaar en 3 maanden oud en rijd nog met dezelfde zuiger. hij rijd met open luchtfilterdeksel. momenteel ligt ook de standaarduitlaat er terug onder omdat volgens de vader de quad dan het beste rijd.. hij had ook al geprobeerd met de spark arrestor eruit te halen maar het was niet echt beter

Geplaatst: do 19 jul, 2007 21:13
door spoor!
en heeft hij na het terug zetten van zijn oude uitlaat wel iets aan zijn afstelling veranderd?

Geplaatst: do 19 jul, 2007 21:35
door AlfA
Alie met cherrybomb en open luchtfilter rijdt, MOET de spark arrestor eruit. anders loopt je motor héél snel véél te warm. dat heb ik zelf kunnen ondervinden.

Geplaatst: vr 20 jul, 2007 06:38
door svenneke #46
Ik heb al veel horen zeggen dat ze door die cherrybomb veel te arm rijden.
Beter een powercomander derop die je kan bijregelen.

Geplaatst: vr 20 jul, 2007 17:56
door spoor!
kan dat dan op een ltr?

Geplaatst: vr 20 jul, 2007 21:11
door Bartie