Pagina 1 van 3
dynio jet
Geplaatst: za 15 dec, 2007 23:44
door ltz tje
wie heeft er een ltz 400 met een dynio jet ?
ik heb er een sproeier van 160 in gestokken en men clips zit in het 2de groefje
en nog krijg ik hem langs geen kanten op zijn punt !
nogtans heb ik een volledige uitlaat van krieger
ik toch maar 1 vijs voor afteregelen he du

wie kan er mij helpen aub
Geplaatst: zo 16 dec, 2007 00:33
door airwolf
160 is te groot das voor als je met open luchtfilterdeksel rijd.
normaal gezien stel je dat simpel af ik heb het van de 1ste keer kunne doen
gewoon doen wat op het papiertje staat en dan zou hij normaal perfect moeten lopen
succes!

Geplaatst: zo 16 dec, 2007 11:15
door ltz tje
airwolf schreef:160 is te groot das voor als je met open luchtfilterdeksel rijd.
normaal gezien stel je dat simpel af ik heb het van de 1ste keer kunne doen
gewoon doen wat op het papiertje staat en dan zou hij normaal perfect moeten lopen
succes!

aa zo maar bij puntje 4 staat :
wordt er gebruik gemaakt van het orginele uitlaatsysteem gebruik dan hooftsproeier mj155 ,
of wordt er gebruik gemaakt van een vervanigsdemper of systeem gebruik dan hoofdsproeier mj160
dus zal ik toch die 155 moeten gebruiken dan
en weet je wat voor verschil het geeft als ik een ander groefje neem bij de naald
Geplaatst: zo 16 dec, 2007 12:07
door OpticalNicolas
je hebt tog de juiste dynojet?
want er is een andere carburator geplaatst vanaf een bepaald jaar. als je de dynojet van de andere carburator hebt...
Geplaatst: zo 16 dec, 2007 13:24
door ltz tje
OpticalNicolas schreef:je hebt tog de juiste dynojet?
want er is een andere carburator geplaatst vanaf een bepaald jaar. als je de dynojet van de andere carburator hebt...
ja normaal is het de juiste men quad is van 08/05 en
de kit die ik heb gaat van 2005 tot 2007 dat is 1tje van tovami
ik ga is proberen de sproeier van 155 te steken en is kijken wat dat geeft
toch allemaal al bedankt voor de info
maar weeter iemand hier nog meer over
Geplaatst: vr 21 dec, 2007 18:20
door raptor350
ltz tje schreef:OpticalNicolas schreef:je hebt tog de juiste dynojet?
want er is een andere carburator geplaatst vanaf een bepaald jaar. als je de dynojet van de andere carburator hebt...
ja normaal is het de juiste men quad is van 08/05 en
de kit die ik heb gaat van 2005 tot 2007 dat is 1tje van tovami
ik ga is proberen de sproeier van 155 te steken en is kijken wat dat geeft
toch allemaal al bedankt voor de info
maar weeter iemand hier nog meer over
is toch wat gevaarlijk hoor , rijden en prutsen aan je quad als je er niet zoveel vanaf weet ( die dingens kosten veel geld )
En als je een tijdje rijd met een tekleine sproeier , zeg dan maar daaaag tegen je cilinder en zuiger ... Loopt vast daardoor ( en dat is dan nog in het beste geval ! )
als er op dat papier staat : andere uitlaatlijn = hoofdsproeier 160 , dan moet ie het perfect doen met die spoeier !
Anders klopt er iets niet en is het gw "gevaarlijk" voor je motor
Geplaatst: vr 21 dec, 2007 18:56
door Mika
Motoren verschillen onderling nog wel eens van elkaar, als hij met een kleinere sproeier goed loopt en met een grote niet dan kan het normaal geen kwaad.
Geplaatst: za 22 dec, 2007 22:24
door ltz tje
Geplaatst: za 22 dec, 2007 23:40
door OpticalNicolas
blijft u chocke niet hangen?
Geplaatst: za 22 dec, 2007 23:58
door ltz tje
OpticalNicolas schreef:blijft u chocke niet hangen?
daar had ik ook al aan gedacht maar
nee die blijft niet hangen
was het dat maar
Geplaatst: zo 23 dec, 2007 13:32
door Bartie
Hoe weet je dat hij te rijk staat ?
Geplaatst: zo 23 dec, 2007 18:24
door ltz tje
Bartie schreef:Hoe weet je dat hij te rijk staat ?
ja dat is mijn mening .
Als ik gas geef dan knalt hij , en als ik rustig de gashendel induw dan valt hij uit ?
met of zonder luchtfilter deksel dat geeft geen verschil
hij blijft het zelfde reageren
Geplaatst: do 27 dec, 2007 18:27
door ltz tje
het is toch ook niet normaal denk ik
als ik het luchtfilter deksel erop of eraf laat dat het geen verschil geeft
er klopt ergens iets niet he maar wat

Geplaatst: do 27 dec, 2007 20:00
door airwolf
heb je je naald op de juiste plaats gezet?
Geplaatst: do 27 dec, 2007 20:02
door OpticalNicolas
ik zou het probleem dan ergen anders gaan zoeken. en niet aan de afstelling, om zeker te weten, steek je terug originele uitlaat erop, en originele sproeier en luchtfilterbak DICHT.
en kijk dan wat ie doet