Pagina 1 van 2
ltz pruttelt soms tegen..
Geplaatst: wo 02 jan, 2008 15:59
door z400_racer
ben vandaag een eindje gaan rijden in de veldbanen, was al warmgereden en enkele keren goed in toeren geweest.. zoals altijd!
toen ik uit een bocht kwam en het gas openzette,sputterde de motor even en viel hij terug in lage toeren kheb dit vandeweek nog al is meegemaakt!daarna was ik terug naar huis gereden en ondertussen heb ik er niets meer van gemerkt, wat kan dit zijn?
ben er niet egt gerust in...

Geplaatst: wo 02 jan, 2008 16:02
door L crosser
choke erop gevallen of choke kabel te kort

Geplaatst: wo 02 jan, 2008 16:02
door Ralph
Misschien door de kou, een wat te arme afstelling. Geen modificaties gedaan? Uitlaat, etc...?
Geplaatst: wo 02 jan, 2008 16:05
door z400_racer
choke word echt nooit gebruikt, twas egt iets anders iets raar..
neen, originele uitlaat steekt er altijd op, enkel voor parcour word fp-demper eronder gehangen(wa volgens mij ook ni tbeste is zonder afstelling)

Geplaatst: wo 02 jan, 2008 16:14
door den dj
Het is misschien belachelijk maar is er nog genoeg benzine in
Heb het ook is voorgehad in een bocht en heb hem op reserve gezet en probleem was opgelost
Grtz Dirk
Geplaatst: wo 02 jan, 2008 16:15
door z400_racer
den dj schreef:Het is misschien belachelijk maar is er nog genoeg benzine in
Heb het ook is voorgehad in een bocht en heb hem op reserve gezet en probleem was opgelost
Grtz Dirk
helaas, was het dat maar
komt ermee overeen maar tank zit goe vol
zou er kunnen vuil in de carb/naftkraantje zitten?
Geplaatst: wo 02 jan, 2008 16:17
door den dj
Dat zullen de specialisten U wel kunnen vertellen denk ik
Grtz Dirk
Geplaatst: wo 02 jan, 2008 16:19
door z400_racer
hoop ik, bedankt voor de snelle reacties tot nu toe

Geplaatst: wo 02 jan, 2008 19:10
door Ralph
Een FP er op zonder andere afstelling is inderdaad niet goed. Reed je met de FP toen het probleem zich voor deed. Het is momenteel koud, dat is meer zuurstof, dus een armer mengsel.
Geplaatst: wo 02 jan, 2008 19:16
door z400_racer
Ralph schreef:Een FP er op zonder andere afstelling is inderdaad niet goed. Reed je met de FP toen het probleem zich voor deed. Het is momenteel koud, dat is meer zuurstof, dus een armer mengsel.
neen,thuis altijd met origineel omdak nie graag veel overlast maak aangezien men tegen niveel kunne/endak maar 15ben en dus eiglek nie mag rijdn
heb soms wel het gevoel dat ie beter draait met fp, toen we de quad gekocht hebben zat de fp erop maar ben vergeten vragen of hij anders afgesteld geweest is toen de originele eraf gehaalt is...ik rij al 5 maand zo dus

tog best eens goed reinigen om te beginnen
Geplaatst: wo 02 jan, 2008 19:24
door airwolf
t'is maar een gedacht van mij he maar ik vermoed dat hij te rijk staat voor die originele demper en dat hij daarom soms doodvalt omdat hij alles niet verbrand krijgt wat hij binnenkrijgd
Geplaatst: wo 02 jan, 2008 19:28
door z400_racer
airwolf schreef:t'is maar een gedacht van mij he maar ik vermoed dat hij te rijk staat voor die originele demper en dat hij daarom soms doodvalt omdat hij alles niet verbrand krijgt wat hij binnenkrijgd
heb ik ook al is aan gedacht maar dan zou het niet logis zijn dat ik er zo al lang mee rijd zonder dit voor te hebben

(oja juist, toen ik eens tot bij nicolas ging was dit hetzelfde probleem n goej 2 maand trug)kdenk dat het aan de benzinetoevoer ligt ,is tog een gedacht

Geplaatst: wo 02 jan, 2008 19:31
door airwolf
da van mij is ook maar een gedacht hoor ik ben van geen kanten zeker
t'is idd raar dat hij het maar af en toe doet.
misschien carburator is afhalen en is goed reinigen t'kan zijn dat dat misschien helpt

Geplaatst: wo 02 jan, 2008 19:34
door z400_racer
airwolf schreef:da van mij is ook maar een gedacht hoor ik ben van geen kanten zeker
t'is idd raar dat hij het maar af en toe doet.
misschien carburator is afhalen en is goed reinigen t'kan zijn dat dat misschien helpt

ga ik zeker eens doen,denk ook dat het probleem zich daar bevind(of naftkraantje vuil)
op hoop van zegen

bedankt voor de reacties

Geplaatst: wo 02 jan, 2008 20:20
door OpticalNicolas
want toen je em op reserve zette reed ie weer als een zonnejte, maar toen was het net of je had een begrenzer op 3-4000toeren.
