CDI waar te verkrijgen

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Hookedcabarete.com
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

CDI waar te verkrijgen

Bericht door Hookedcabarete.com »

Ik heb een jaar geladen 3 Quads uit China geimporteerd naar de Dominicaanse republiek.
Ik gebruik ze hier voornamenlijk voor de verhuur aan mijn klanten van mijn hotel.

Nu heb ik een probleem met 1 van de Atv's en moet de CDI vervangen worden.
Het is hier in het land een vrij moeizaam verhaal om uberhaupt aan onderdelen te komen laat staan voor deze Quads.

Kan iemand mij op weg helpen en aangeven in welke winkel ik dit onderdeel kan bestellen in Nederland?

De juiste tip kan ik belonen met een 20% korting op je accomodatie in de Dominicaanse Republiek, de volgende keer als je op vakantie wilt. :) :)

Ik heb overigens vrij weinig problemen gehad met de Quads en ze bevallen prima. De meeste ellende heb ik gehad met de communicatie met die Chinezen. Die gasten kunnen echt geen zaken doen...

In de volgende link zie je trouwens een foto van dezelfde Quad die ik ook hier heb. Ik heb geprobeert een foto te up loaden maar dit ging niet.
http://www.quadforumbenelux.com//viewto ... highlight=

Alvast bedankt,

Ybo
dempsy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door dempsy »

yo ik weet nie als hij het heeft maar ze hebben toch veel in huis www.quadfun.be normaal hebben ze cdi hoor maar kweet niet voor jou soort quad mess anders een vragen aan hen grtz dem
sponserd by : www.all-terrainsport.be
sponserd by : didoreklame roeselare
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Als hij die heeft voor die quad dan eet ik m'n schoenen op :)
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

effen zoeken op internet en je vind tog alles?
zelf voor dat zal er wel iets te vinden zijn
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Kan me voorstellen dat het een vervelende zaak moet zijn, moest je ons nu de naam van het merk kunnen zeggen dan was het misschien wat makkelijker geweest.

één van de vele chinese merken die bij ons aan het opkomen is is het merk rovach (http://www.rovach.be/) misschien dat die u kan helpen ...
En kun je ze bij de chinezen waar je ze gekocht hebt niet verkrijgen ?

Als je nog eens een goedkoper quad merk wil die meer betrouwbaar is ga dan voor een Kymco, die zijn wereldwijd vertegenwoordigd, betaalbaar, en beginnen in de US zelf goed te verkopen, en het zal geen probleem zijn voor onderdelen te krijgen.

Succes met je zoektocht (ps; als het het zou vinden in België) wil ik je misschien wel helpen om het tot bij u te krijgen want ik ken een paar mensen die bij DHL ( courierbedrijf ) werken en dat kan misschien makkelijk zijn om het tot bij u te krijgen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

hier is toch een tijd geleden iemand geweest die chinese quads invoerde, was dat niet sos performance ofzo?

ik zal even de zoek functie gebruiken en de link hier bijzetten.

hier zijn interet adres, beter deze kerel eens contacteren

http://www.sos-motorcycles.com
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Hooked Cabarete
Toeschouwer
Toeschouwer

ik heb er een

Bericht door Hooked Cabarete »

Bedankt voor de reacties.

Ik heb er een gevonden via Werner van SOS- Motorcycles. Aardige gast en zeer behulpzaam. Aanrader dus als je onderdelen nodig hebt voor je Quads.

Nu even afwachten of het exact dezelfde is maar dat zal wel goedkomen.

Bedankt nog!
:)
Plaats reactie