Agressie van de mensen van tegenwoordig

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
SergioBelgium777
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 26 okt, 2008 10:59
Locatie: Kortrijk

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door SergioBelgium777 »

cyberdrone schreef:
SergioBelgium777 schreef:bitchez liggen aan mijn voeten,er gaan er zelf paar mee vanachter op,dus die regeltjes van jullie kunnen me geen fluit schelen,ik amusseer me heel goed en in het weekends passeer ik savonds langs de cafés ,drink ik wat dan weer in de garage en ga ik met de auto weg,zo geniet ik tenminste van mijn quad, want aangezien ik er niet mee geen offroad kan doen ,heb ik mijn plezier op straat en op parkings,maar weet nog altijd wat ik doe en doe zeker geen dommigheden als er kinderen of zo in de buurt zijn of iets anders waar ik een gevaar voor ben ,alleen als ik er 100 % zeker van binnen dat het veilig is.
dus met andere woorden mijn quad is een meisjes magneet,ze staan in de rij voor eens mee te gaan vanachter...
dus waarom niet hopelijk weten jullie nu iets meer over mijn persoonlijkheid en mijn karakter.

Peace
:lol: :lol: :lol: :lol: een klein beetje teveel naar MTV gekeken jongen ?? Of moet ik oppassen wat ik schrijf omdat je misschien 'a cap in my ass' gaat pompen .... nekeer curieus hoe de meisjes gaan reageren als je ze voor hun gezicht 'bitchez ' gaat noemen.
ei jongen ,volgens mij heb je zelf naar mtv zitten gapen,ik noem ze ook bitch en voor mij ben je ook niets anders dan een bitch verstaan?
Burn the rubber ,not your soul
SergioBelgium777
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 26 okt, 2008 10:59
Locatie: Kortrijk

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door SergioBelgium777 »

Matthieu schreef:Ik ben ook van Kortrijk, maar nu zit ik voor een paar maanden in het buitenland op Erasmus.
Ik zit ook geregeld in het "straatje" en heb daar al verschillende quads zien staan, maar de jouwe nog niet. Over het geluid zal ik mij niet uitspreken. Maar als ik en mn maten in het straatje zitten, en er trekt een quad, of zelfs een auto, eens goed op, kijken we een keer naar mekaar lachen we er allemaal mee, weer een Johny die wil stoer doen. Dat straatje is met maar een goeie 50m lang, dan moet je daar niet gaan optrekken hé. En er loopt daar altijd wel iemand over straat.
Van mij zul je zeker geen respect verdienen door in het "straatje" show te geven. Ik weet niet of je het weet, maar er wonen daar ook mensen hoor, het zijn niet enkel cafes.
En ik heb nog nooit met mn quad door het straatje gereden, ik heb dat niet nodig om aandacht van de meisjes te krijgen. :lol:
wel als het eens goed weer en ook in de zomer zal ik daar nog eens passeren en ga ik stoppen dan moet je eens tot mij komen
ja met zo'n grizzly ding zou ik ook niet door het straatje passeren,maar je moet eens zeker naar mij komen als ik passeer ga je dan eens een paar dingen duidelijk maken
Burn the rubber ,not your soul
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door AlfA »

SergioBelgium777 schreef:wel als het eens goed weer en ook in de zomer zal ik daar nog eens passeren en ga ik stoppen dan moet je eens tot mij komen
ja met zo'n grizzly ding zou ik ook niet door het straatje passeren,maar je moet eens zeker naar mij komen als ik passeer ga je dan eens een paar dingen duidelijk maken
Die zien we nooit meer TERUG :lol:

Dag en bedankt, bij deze een BAN, dit soort van bedreigingen horen hier niet thuis.


Aanvulling : Sergio heeft me via mail gevraagd terug toegang te geven, zodat hij een fatsoenlijk antwoord kan geven op deze discussie. Dit doe ik bij hoge uitzondering, en heb heb dan ook gevraagd de regels eens goed na te lezen. Iemand die hier niet mee akkoord is, doe dit even naar mij toe via PM, dan bekijk ik dit .
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
juul
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 04 jan, 2008 22:48
Locatie: de geitenranch

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door juul »

IK DENK DAT SERGIO BELGIUM 777 ZIJN QUAD GEBRUIKT ALS VERLENGSTUK VOOR EEN BEPAALD LICHAAMSDEEL DAT TE KORT IS GRAPJE :D :? GEEF TOE DIT BEVESTIGT MIJN VORIG BERICHT JULLY HADDEN GELIJK OVERAL ZIJN ER GOEDE EN SLECHTE
SergioBelgium777
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 26 okt, 2008 10:59
Locatie: Kortrijk

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door SergioBelgium777 »

juul schreef:IK DENK DAT SERGIO BELGIUM 777 ZIJN QUAD GEBRUIKT ALS VERLENGSTUK VOOR EEN BEPAALD LICHAAMSDEEL DAT TE KORT IS GRAPJE :D :? GEEF TOE DIT BEVESTIGT MIJN VORIG BERICHT JULLY HADDEN GELIJK OVERAL ZIJN ER GOEDE EN SLECHTE
:? :verymad:
Burn the rubber ,not your soul
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Re: Agressie van de mensen van tegenwoordig

Bericht door AlfA »

Hierbij ga ik dit topic sluiten.
Juul, Héél aan de linkerkant van je toetsenbord staat een knop met CAPS LOCK op.

Duw daar eens op, en tik in 't vervolg in kleine letters, dit komt zo schreeuwerig over.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Gesloten