Koppelingsklok Honda TRX 450ER (2006)
Geplaatst: di 17 feb, 2009 12:12
Hulp gevraagd:
Tijdens een controle van mijn koppeling heb ik het volgende opgemerkt.
Het metalen tandwiel dat bevestigd is op de aluminium koppelingsklok (buitenste klok) door middel van klinkbouten is losgekomen en daarom is er wat speling gekomen op de koppelingsklok.
Hoe kan ik dit het beste maken?ik heb al geprobeerd om de klinkbouten bij te kloppen maar zonder succes(of misschien moet ik harder kloppen).
Een nieuwe koppelingsklok kost orgineel +- 465€ maar denk wel dat dit euvel zelf te maken is.
Een idee is om locktide te gebruiken om deze spelling op te vangen , maar weet niet of dit een goed idee is.
Wie heeft hier ervaring mee?
Als je een klok van bv: hinson koopt, zit hier dan al het tandwiel aan bevestigd of dien je deze klinkbouten dan te verwijderen en het tandwiel terug te monteren op de nieuwe koppelingsklok?
Tijdens een controle van mijn koppeling heb ik het volgende opgemerkt.
Het metalen tandwiel dat bevestigd is op de aluminium koppelingsklok (buitenste klok) door middel van klinkbouten is losgekomen en daarom is er wat speling gekomen op de koppelingsklok.
Hoe kan ik dit het beste maken?ik heb al geprobeerd om de klinkbouten bij te kloppen maar zonder succes(of misschien moet ik harder kloppen).
Een nieuwe koppelingsklok kost orgineel +- 465€ maar denk wel dat dit euvel zelf te maken is.
Een idee is om locktide te gebruiken om deze spelling op te vangen , maar weet niet of dit een goed idee is.
Wie heeft hier ervaring mee?
Als je een klok van bv: hinson koopt, zit hier dan al het tandwiel aan bevestigd of dien je deze klinkbouten dan te verwijderen en het tandwiel terug te monteren op de nieuwe koppelingsklok?