cf moto

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
peanut
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 08 feb, 2010 22:22

Re: cf moto

Bericht door peanut »

hallo allemaal,

ik ben sinds kort ook in het bezit van een cf500 uit 2007,

hij bevalt mij prima maar er zit toch wat achterstalig onderhoud aan :D .

kan iemand mij vertellen welk type aandrijfriem er op past (ivm slippen/piepen bij wegrijden na stop)
het liefts een het riemtype van het merk Gates.

type oliefilter / oliesoort , ik begreep van een canadees dat het wisselen naar volsynthetische olie een soepeler "oppakken" geeft?

o ja ... een webshop of zo waar je eea kun bestellen zo ook erg makkelijk zijn :buig:

thx alvast.
Gebruikersavatar
stevepolaris
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 29
Lid geworden op: do 05 feb, 2009 11:27
Locatie: westdorpe

Bericht door stevepolaris »

0
Laatst gewijzigd door stevepolaris op do 11 feb, 2010 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
where your road ends mine begins
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: cf moto

Bericht door andre verzijl »

ik kan best begrijpen dat sommig mensen van deze vragen een beetje moe worden.want als je zelf hier op het forum een beetje rond struint dan kom je al heel veel antwoorden van de vragen tegen en in je instruktie boekje staat ook welke olie je moet gebruiken .wat ook makelijk is als je vragen hebt is kom je uit belgie of nederland dan maak je het de mensen die wel willen helpen het ook een stuk makkelijker mee!!!!.
Laatst gewijzigd door andre verzijl op di 09 feb, 2010 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
brutus
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 200
Lid geworden op: za 31 jan, 2009 13:14

Re: cf moto

Bericht door brutus »

RTFM :mrgreen:
Gebruikersavatar
stevepolaris
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 29
Lid geworden op: do 05 feb, 2009 11:27
Locatie: westdorpe

Bericht door stevepolaris »

0
Laatst gewijzigd door stevepolaris op do 11 feb, 2010 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
where your road ends mine begins
brutus
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 200
Lid geworden op: za 31 jan, 2009 13:14

Re: cf moto

Bericht door brutus »

stevepolaris schreef:RTFMail want het gaat hier om de vraag of die riem ook gilt en hoe deze bevalt en waar deze te krijgen is ,maar geeft niet het is natuurlijk belangrijker om eerst even af te geven en dan pas na te denken ! :zzz:

:roll:

ReadTheFuckingManual = check uw onderhoudsschema

en wat je waar kan vinden = http://lmgtfy.com/?q=quadonderdelen+" onclick="window.open(this.href);return false;
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: cf moto

Bericht door andre verzijl »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
peanut
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 08 feb, 2010 22:22

Re: cf moto

Bericht door peanut »

bedankt voor de reactie's

2e handsje betekent : geen instuctieboek!

onderdelen moeilijk te googlen zonder partnr's!

15W40 is iets anders als 0W30 longlife !

zal de eer aan mezelf houden en een ander forum zoeken.


Oja...er staat peanut op de achterkant van mijn quad... ik rijd in flevoland/drente... kom eens langs...eens kijken hoe groot jullie mondjes irl zijn!
hensns
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 21 aug, 2009 18:55
Locatie: Nazareth

Re: cf moto

Bericht door hensns »

Alles wat je moet weten voor je cf kan je op de officiele site vinden. Handleidingen, onderdelen nummers ,noem maar op Hier de link------- http://www.cfmbenelux.be/nl/parts1.asp? ... s2=CF500-2" onclick="window.open(this.href);return false; ------- :) :) Bij de downloads staan de handleidingen. Hopelijk kan je daar wat mee aan. :D
CF 500. ALU VELGEN. DURO POWERGRIP BANDEN + KENDA SPEEDRACER BANDEN.
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: cf moto

Bericht door andre verzijl »

.@Peanut.2 e hansje betekent ;een uurtje google http://www.cf-moto.nl" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.cfmbenelux.be" onclick="window.open(this.href);return false; de importeur voor nederland die staan ook volgende week op de motor beurs in utrecht die hebben vast wel antwoord op al je vragen. je ziet zo moerlijk is het niet om iets te vinden je moet het wel willen .en cf-moto heeft toch ook dealers in nederland (ook google denk ik).loop ook zo ook even naar buiten kan je even afkoelen :D :D .groet andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
aalpegbru
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 12 jul, 2009 17:37

Re: cf moto

Bericht door aalpegbru »

CF dealers genoeg te vinden .
nog veel plezier met de CF. :crosser:
CF500-X5
brutus
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 200
Lid geworden op: za 31 jan, 2009 13:14

Re: cf moto

Bericht door brutus »

peanut schreef:bedankt voor de reactie's

2e handsje betekent : geen instuctieboek! zie site CF zoals diene brave mens hierboven postte

onderdelen moeilijk te googlen zonder partnr's! een firma die varioriemen verkoopt heeft er zeker voor die cf-motor (hadden z wel voor mijn rhino), tis een wereldwijd gekend systeem

15W40 is iets anders als 0W30 longlife ! serieus ? :roll:

zal de eer aan mezelf houden en een ander forum zoeken. it's a free country


Oja...er staat peanut op de achterkant van mijn quad... ik rijd in flevoland/drente... kom eens langs...eens kijken hoe groot jullie mondjes irl zijn!

als we dan toch gaan mieren*uken ... :mrgreen:
petervee
Quadrider
Quadrider
Berichten: 321
Lid geworden op: wo 25 mar, 2009 09:09
Locatie: Almere

Re: cf moto

Bericht door petervee »

marten schreef:Ik begin nu wel erg te twijfelen over de kwaliteit van de CF moto. De mijne staat nu onderhand al 2 maanden op de bokken. Mijn voor-differentieel is aan puin gegaan en het is werkelijk een drama om de juiste onderdelen de krijgen. Ik ben al tijden op zoek naar het tandwiel support wat erin zit. Er was nog meer kapot maar de webwinkel van CF-moto in zwolle heeft alles behalve het support kunnen leveren. Van het support schijnen meerdere types in omloop te zijn.....
Vooralsnog rijdt hij dus nog niet. :(

Heb je die van een grizzly al geprobeerd ? Er passen heel veel onderdelen 1 op 1
Its better to burn out then to fade away

About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
libie
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 207
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 12:15

Re: cf moto

Bericht door libie »

Onder tussen rijd de tijd al terug, van kort na nieuwjaar.
Zoals was beloofd heeft Flanders Quadshop de nodige onderdelen bezorgd en dit aan een voordelige prijs.
Gebruikersavatar
marten
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 18 aug, 2008 16:16
Locatie: Hardegarijp ( friesland)

Re: cf moto

Bericht door marten »

libie schreef:Onder tussen rijd de tijd al terug, van kort na nieuwjaar.
Zoals was beloofd heeft Flanders Quadshop de nodige onderdelen bezorgd en dit aan een voordelige prijs.

Mijn excuses voor de late reactie maar ik moet hier op het forum toch nog iemand een pluim geven.
Na een aantal maanden problemen te hebben gehad met de levering van een onderdeel aan mijn voor differentieel heeft de flandershop mij toch weten te helpen. Ogenschijnlijk was dit toch wel een probleem gezien het tijdsbestek maar dit is keurig opgelost door kris. Hij heeft de importeur gecontacteerd aangezien dit via de mail direct niet lukte. Hier heeft kris het probleem voorgelegd en samen met de importeur een oplossing weten te bedenken. Hiervoor is wel het gehele binnenwerk van de voor-differetieel vervangen maar tegen een zeer schappelijke prijs die Kris voor mij bedongen heeft.
Even een pluim voor de flandershop voor de uiteindelijke oplossing waardoor ik nu weer kan rijden. :crosser:
Dank hier voor dus. :applaus:
Plaats reactie