Quads het M.A.G. ook

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Plaats reactie
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Quads het M.A.G. ook

Bericht door cd_BE »

Beste quad rijders en sters

Dat het verbod van kracht is weten we allemaal. Maar de vraag is of jullie ook weten dat er iets bestaat als een MOTORCYCLE ACTION GROUP kortweg M.A.G. een vereniging DOOR motorrijders en VOOR motorrijders en heeft tot doel op te komen voor de rechten van de motorrijders en het motorrijden te promoten. Ze gaan zelfs verder ze opteren voor de vrijheid van iedereen met een helm op. Daar horen wij als quad rijders ook bij.

Al de quad rijders moeten zich samen organiseren, als lid van M.A.G. is dat al een goed begin om een overzicht te krijgen van wie een quad heeft en waar hij of zij zich bevindt. Want wat in Antwerpen begint zal zich spreiden over heel België.
Het eerste jaar is het lidgeld €30 of €31 als je een jaar badge wilt. daarna €25 per jaar als ik het goed heb. Dus om je vrij te bewegen op de baan en later off-road is €30 een goede investering. (Zoals iemand hier op het forum zo wijselijk heeft gepost).

Meer info op http://www.mag.be" onclick="window.open(this.href);return false;, en dan kan je je ook ineens inschrijven op de nieuwsbrief.

Heb je iets meegemaakt met je quad dat niet door de beugel kan of gezien dat iemand zich misdraagt post het hier. Heb je mee gedaan aan de mail actie en een antwoord ontvangen. Deel het ons mee. Maar ook goed nieuws, als er ergens door een quad rijder iets goed is gelopen. Mensen die quad's een warm hart toesteken.

Quad rijders het is tijd om ons te verenigen en één front te vormen.

En zeker en vast het goede voorbeeld geven, dus zoek je originele uitlaat (of toch eentje die een normaal geluid produceert en niet één die lawaai maakt om lawaai te maken) en zet die al terug op je quad, wees een heer/dame in het verkeer, voor de moment enkel buiten Antwerpen. :chagarijn:

Laat zien hoe het moet en zorg ervoor dat er een goede reputatie komt bij quadrijders in het algemeen.

Moest je nog geen mail gestuurd hebben naar de stand Antwerpen doe het dan aub nu. Info & gekuiste versie is hier te vinden:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 38#p386520" onclick="window.open(this.href);return false;

Christophe
Voorzitter M.A.G. Quad werkgroep
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
vitalvanbladel
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 22 jun, 2009 22:48

Re: Quads het M.A.G. ook

Bericht door vitalvanbladel »

Het wordt inderdaad hoog tijd dat ook de quadrijders zich beter gaan vereningen, zodat wij ook op alle Vlaamse wegen kunnen blijven rijden. Heb vandaag mijn lidmaatschap bij MAG ook onmiddellijk inorde gemaakt. Hopelijk volgen er nog velen. :)
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Quads het M.A.G. ook

Bericht door cyberdrone »

Idd, ik ben vorige week lid van MAG geworden, en hopelijk volgen er nog meer quadrijders mijn voorbeeld, want het is tijd om ons te verenigen. Anders kan het zijn dat we binnenkort onze quad in de garage kunnen laten staan.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Quads het M.A.G. ook

Bericht door cd_BE »

Ik hoop dat jullie antwoorden niet in dovemansoren terecht komen.

Mss dat de mod's deze topic ook als een aankondiging kunnen maken. Of iedereen die zich ooit eens heeft ingeschreven hier op het forum er van op de hoogte brengen.

Want het is niet omdat je niet in Antwerpen woont dat deze zaak niet belangrijk is. Ik heb zelf al een bericht gekregen van iemand uit Nederland die zich ook lid wil maken van de M.A.G.-quadders. :applaus:
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Quads het M.A.G. ook

Bericht door cyberdrone »

idd, dit is volgens mij een wet die men in vele steden zal willen invoeren, en zover wil ik het echt niet zien komen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Quads het M.A.G. ook

Bericht door cd_BE »

Der is nog een SPA-er mee bezig. :verymad:

http://www.hannesdegeest.be/content/view/433/1/lang,be/" onclick="window.open(this.href);return false;

Daarom als je een quad hebt en je hebt vrienden met een quad, kom massaal bij ons en dan kunnen we er iets aan doen. We beginnen al met die mailtjes.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
quadgirl82
Quadrider
Quadrider
Berichten: 314
Lid geworden op: di 02 jun, 2009 13:55
Locatie: Puurs (Breendonk)

Re: Quads het M.A.G. ook

Bericht door quadgirl82 »

cd_BE schreef: als je een quad hebt en je hebt vrienden met een quad, kom massaal bij ons en dan kunnen we er iets aan doen. We beginnen al met die mailtjes.
Mss nog even meedelen dat actie met het versturen van de mailtjes nog heel de week loopt. Probeer er dagelijks dus nog een paar door te sturen en liefst ook nog wat vrienden/kennissen/collega's/...
Het wordt tijd dat de quadrijders als één front naar buiten komen en laten voelen dat ze niet over zich heen laten rijden. :verymad:
Laatst gewijzigd door quadgirl82 op ma 13 jul, 2009 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
My Raptor and me, love at first sight.
David G.
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 14
Lid geworden op: di 07 jul, 2009 07:13

Re: Quads het M.A.G. ook

Bericht door David G. »

Als ik goed zie is dit bericht al 1 jaar en 6 maanden oud,
naar mijn weten mag je nog steeds met quad's rijden in de omgeving van brussel.
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Quads het M.A.G. ook

Bericht door Sebastien »

volgens mij zie je niet goed :D

of kom je uit de toekomst
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Quads het M.A.G. ook

Bericht door cd_BE »

Sebastien schreef:volgens mij zie je niet goed :D

of kom je uit de toekomst
Verbod op quads in Jette Afdrukken
25-01-2008

Maar dan nog, mss heeft die SPA-er het idee nu even in zijn schuif gelegd, en als het er hier in Antwerpen door komt, dan zal het overal wel volgen. :(
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
David G.
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 14
Lid geworden op: di 07 jul, 2009 07:13

Re: Quads het M.A.G. ook

Bericht door David G. »

Hier word dan weinig gedaan aan dit verbod,het rijd hier nog vol met quads.
ik ben van brussel,al een tijd niet meer wonend,mijn familie woont er nog steeds.
heb een paar neven die met de quad rijden,nog nooit gehoort dat deze een boete van
250€ hebben gekregen,wat nu wel verborden is sinds een goed jaar is het crossen aan de snelweg tussen
wemmel en jette,aan het ziekenhuis het AZ,daar waren in de tijd veel klachten over het lawaai.
je moet in de wkenden maar eens naar het bekende plein in jette gaan,op de markt ( Place de Mirroir )ga er eens een terraske doen,
je zal er genoeg quads tegen komen.
moet zijn dat de politie zich met andere dingen bezig houd ginder.
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Quads het M.A.G. ook

Bericht door Sebastien »

ooow ja sorry, ik dacht dat je het over het topic had.

mijn excuses

grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
David G.
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 14
Lid geworden op: di 07 jul, 2009 07:13

Re: Quads het M.A.G. ook

Bericht door David G. »

Sebastien schreef:ooow ja sorry, ik dacht dat je het over het topic had.

mijn excuses

grtz
Geen enkel probleem :wink:

grtz.
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Quads het M.A.G. ook

Bericht door cd_BE »

David G. schreef:Hier word dan weinig gedaan aan dit verbod,het rijd hier nog vol met quads.
ik ben van brussel,al een tijd niet meer wonend,mijn familie woont er nog steeds.
heb een paar neven die met de quad rijden,nog nooit gehoort dat deze een boete van
250€ hebben gekregen,wat nu wel verborden is sinds een goed jaar is het crossen aan de snelweg tussen
wemmel en jette,aan het ziekenhuis het AZ,daar waren in de tijd veel klachten over het lawaai.
je moet in de wkenden maar eens naar het bekende plein in jette gaan,op de markt ( Place de Mirroir )ga er eens een terraske doen,
je zal er genoeg quads tegen komen.
moet zijn dat de politie zich met andere dingen bezig houd ginder.
Wel, dan is het te hopen dat het verbod er is en de politie er niet van wakker ligt. Maar dan zal het verbod in dertijd zijn tegengehouden. Iets dat nu in Antwerpen NIET het geval is. Daarom dat we allemaal samen moeten werken om er iets aan te doen. :bier:
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Plaats reactie