probleem yamaha warrior 350

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
yamahafan
Toeschouwer
Toeschouwer

probleem yamaha warrior 350

Bericht door yamahafan »

hallo,

ik heb een probleem met mijn warrior XS 2004
ik heb een snellere uitlaat op mijn quad al een jaar, dat ging altijd goed totdat mijn rubberen spruitstuk scheuren vertoonde en zo al zijn compressie kwijt raakte, ik heb een nieuwe gekocht en tussen mijn cab. en mij cilinder gezet er ziet een goede pakking tussen naar mijn idee maar ik starte mijn quad en hij liep gewoon goed stationair al hoewel als hij warm is vliegt soms het toeren tal heel ietsjes omhoog en weer omlaag maar voorderest als een zonnetje, maar als ik weg probeer te rijden kan ik niet volgas geven dan verzuipt hij. als ik ong. kwart gas geef en dan in 1 x volgas trekt hij gewoon lekker.
ik kan me nog herrineren dat toen ik mijn cab. toen ik hem er weer tussen zette heel iets vuil in zat aan de kant van de klep die open gaat d.m.v mijn gas.
kan iemand mij vertellen wat ik hier tegen kan doen?

al vast bedankt gr. harm
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Re: probleem yamaha warrior 350

Bericht door yamahakoppel »

dat vuil voor de klep kan misschiens via luchtfilter binnen gekomen zijn kan door de jaren altijd iets vuil door gekomen zijn
ik zou uw carburator eens reinigen en terug afstellen kan zijn dat er vroeger ook kleine scheurtjes in uw spruitstuk stonden en de carburator hierdoor slecht afgesteld is geweest omdat hij bv. via die scheuren toch iets lucht binnen kreeg en nu niet meer hem iets meer lucht geven gaat wel helpen denk ik
reinig uw luchtfilter ook even
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
yamahafan
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: probleem yamaha warrior 350

Bericht door yamahafan »

bedankt ik ga het morgen direct proberen! en weet u misschien hoe het komt als je achterveer kraakt al ga je op de quad zitten ik vrees dat mijn dat hij lek is omdat ik mijn quad aan zijn grabber ook kan optillen.

gr.
Plaats reactie