Kort ritje foto's

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Sram
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 151
Lid geworden op: za 07 apr, 2012 16:26

Kort ritje foto's

Bericht door Sram »

He hallo zal ff mij rijverhaal vertellen Zondag ochtend vertrokken uit Spijkenisse richting maaswijk via hekelingen mooie landweggetjes mooi weer wat wil je nog meer ff van de geasfalteerde weg af omdat je dan 30 meter aarde kan pakken. Ti's tenslotte een ofteroad quad Eerste bocht om op de aarde terecht te komen. Yes mooi driftend. Ff gas erop want ik moet er zo weer af. Kicke een plas op het einde. En heb me werkkleding aan dus mag lekker vies worden. Go. We zijn bij de plas ff schrap zetten yes daar gaat ie Fuck wat gebeurt er nu .2 wielen door de plas ..3 koprollen op de quad foetus houding aan nemen daarna gelanceerd worden .10 meter verder in de moder terecht komen. Ff opstaan beetje dizzy. weer in de modder vallen. Ff later wakker worden in de ambulance vol met morfine. vriendin reed achter me aan met de auto dus had gelijk 112 gebeld Naar het ziekenhuis plankgas foto's slapen ct scan Balance na 5 min quad rijden
Week in het ziekenhuis
Volgepompt met morfine
Een hoop auw auw en nog is auw
2 gebroken riben
Een klaplong
Nek en rug wervels gescheurd
Maar al met al had me helm op en me motor laarzen en het waren 4 leuke minuten op de quad kan niet wachten om weer te kunnen rijden. Maar gaat nog wel ff duren voordat alles weer genezen is (ps engeltje op mijn schouder)
Laatst gewijzigd door Sram op ma 10 sep, 2012 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2227
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
Locatie: Zuid Holland (NL)

Re: Kort ritje

Bericht door Ardjuh »

Ooit wel is van body protector gehoord? :lol:
No Can't Do!
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 7706
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 11:18
Locatie: Putten NL

Re: Kort ritje

Bericht door Jazzy »

Jemig, dat is wel het hefstige rijverhaal wat ik hier gelezen heb! Heel veel sterkte en beterschap gewenst. Zet je wel even aan het denken he, een ongeluk zit echt in een klein hoekje.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Wesleydidden
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 221
Lid geworden op: wo 11 jul, 2012 08:50
Locatie: Lommel

Kort ritje

Bericht door Wesleydidden »

Oei oei. Dat is wel een echte tegenvaller. Veel beterschap en hoop dat je snel weer hersteld bent.
burn your rubber not your soul
yamaha R700 special edition (onroad)
Yamaha R350 (offroad)
Sram
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 151
Lid geworden op: za 07 apr, 2012 16:26

Re: Kort ritje

Bericht door Sram »

Yep eerste wat ik deed toen ik thuis kwam was inderdaad kijken wat een body protector kost. En ja een ongeluk zit in een klein hoekje thanks
erikalbring
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1600
Lid geworden op: do 06 okt, 2011 19:39
Locatie: ergens op een boerderij in nederland

Re: Kort ritje

Bericht door erikalbring »

bottenbeschermer+nekbrace helpt vast wel, maar beterschap, en ik zeg zltijd, fouten leer je van
yamaha raptor 350 :crosser: : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Sram
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 151
Lid geworden op: za 07 apr, 2012 16:26

Re: Kort ritje

Bericht door Sram »

:buig:
Gebruikersavatar
TheMask
Quadrider
Quadrider
Berichten: 438
Lid geworden op: di 06 mar, 2012 20:56
Locatie: Etten-Leur

Re: Kort ritje

Bericht door TheMask »

Auw, dat klinkt zeer pijnlijk
Wens je beterschap en hoop dat je snel weer los kan
Afbeelding
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Kort ritje

Bericht door yamahakoppel »

dat is pech hebben maar wat ik mij af vraag hoe komt het dat je van je quad vloog was die plas ( gat ) dan zo diep dat je wielen er in vielen of wat :? want van een grote plas water van 20 cm diep kan je toch nooit zo lanceren tenzij het echt een gat was waar je wielen invallen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Sram
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 151
Lid geworden op: za 07 apr, 2012 16:26

Re: Kort ritje

Bericht door Sram »

Geen flauw idee hoe diep hij was Als ik weer een beetje mobiel ben ga ik is ff kijken. Maar ik denk zelf dat de 2 wielen zo hard afremde door het water dat de quad dwars ging
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Kort ritje

Bericht door Jason McCoy »

Kan wel Kris, heb t zelfde gehad.
Als je gewoon je gas open hebt staan en 2 wielen rijden door een plas en 2 niet dan remmen die 2 wielen zo hard af dat de quad een kwartslag draait en dan ga je dus hard ineens opzij.
En staat de quad dus haaks. Dan ga je echt vliegen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Kort ritje

Bericht door yamahakoppel »

ja als je met 1 kant aan het water in rijd dan kan het zijn dat je rond gaat

maar ik dacht dat TS met zijn 2 voor wielen het water in reed en toen over zijn stuur ging, blijkbaar verkeerd begrepen :oops:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Sram
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 151
Lid geworden op: za 07 apr, 2012 16:26

Re: Kort ritje

Bericht door Sram »

Vandaag ff naar de plek gegaan van de crime sene. Toch wel gek maar aan de sporen op het land kun je precies zien hoe het gegaan is lijkt er toch op dat de quad inderdaad een kwart slag gedraaid is Heb foto's gemaakt zal ze ff plaatsen maar nu eerst ff slapen was weer zwaar genoeg
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2227
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
Locatie: Zuid Holland (NL)

Re: Kort ritje

Bericht door Ardjuh »

Sram schreef:Vandaag ff naar de plek gegaan van de crime sene. Toch wel gek maar aan de sporen op het land kun je precies zien hoe het gegaan is lijkt er toch op dat de quad inderdaad een kwart slag gedraaid is Heb foto's gemaakt zal ze ff plaatsen maar nu eerst ff slapen was weer zwaar genoeg
sterkte!

Klopt, quad heeft nijging om dwars te gaan dan word je eraf geslingerd... heb ik al vaker geprobeerd. :p Maar ik rij met volledige cross outfit. Trek hem tegenwoordig eerst op zijn achterwielen voor een plas, dan heb je er minder last van.
No Can't Do!
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Kort ritje

Bericht door Jason McCoy »

Ja klopt doe ik ook. T scheelt al heel veel als je helemaal achterop gaat hangen ook.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Plaats reactie