Patje88nl's Raptor 700

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Patje88NL
Quadrider
Quadrider
Berichten: 334
Lid geworden op: ma 04 mei, 2009 18:20
Locatie: Winschoten

Re: Patje88nl's Raptor 700

Bericht door Patje88NL »

Tnx :D

In het echt lijkt de kleur nog wat anders dan op de foto's :)

Mijn achterbrug komt wel uit Amerika, deze heb ik laten maken bij Stellar performance. Op de carrierhousing kunnen ze elk logo in frezen.
Mijn A-armen heb ik uit duitsland gehaald bij Exeet quads, mooie van deze armen is dat je het punt waar je veren komen kunt verstellen.

Ik ben voor mijn bandjes ook bij meerdere langs gegaan, maar uit eindelijk is het gelukt bij profile tyrecentre in Veendam, ik moest ze wel een nachtje laten liggen zodat ze de banden al wat konden vormen.

Ja ik heb nog een klein karretje staan, die weegt van zich zelf net 50kg. Zomers nemen we wel eens een bbq e.d mee met wat langere tochten :crosser: en ben sowieso nog een keer van plan om een meerdaagse trip te maken. Eerst maar eens richting het zuiden van nederland, en voor later willen we altijd nog een keer naar schotland om daar een week of anderhalf week te gaan rijden.

Afbeelding

Gisteren hebben we ook nog een ronde gereden door duitsland, naar de bierbrouwerij Jever.
Alleen bij terug komst had ik een klein beetje olie onder de quad liggen. Nu bleek dat mn neutraal sensor bij de schakelpook kapot was :verymad: Gelukkig maar een kleinigheidje :D
ferdi
Quadrider
Quadrider
Berichten: 483
Lid geworden op: zo 10 aug, 2014 16:10
Locatie: Hoogeveen

Re: Patje88nl's Raptor 700

Bericht door ferdi »

Gaaf man zo'n trip!
Lijkt mij ook supergaaf,in Hoogeveen rijden niet zoveel quads 2 a 3 raptor en vaak rijden we alleen even samen als we mekaar toevallig tegenkomen.

Bij quadtuning in Zeist rekken ze de bandjes volgens mij ook een nachtje op anders schijnt het niet te lukken :D
Patje88NL
Quadrider
Quadrider
Berichten: 334
Lid geworden op: ma 04 mei, 2009 18:20
Locatie: Winschoten

Re: Patje88nl's Raptor 700

Bericht door Patje88NL »

Het is wel een stukje rijden, maar we kunnen wel een keertje een rondje doen :crosser: :bier:
Plaats reactie