Pagina 1 van 2
yamaha YFM350 raptor opdrijven en stickerset
Geplaatst: za 30 apr, 2005 10:53
door Sebastien
ik heb een yamaha YFM350 raptor en zou hem een beetje willen opdrijven maar het zou niet teveel mogen kosten

. En ook had ik geweten waar ik een stickerset zou kunnen kopen.
Geplaatst: za 30 apr, 2005 11:00
door MC_Orie
Uitlaat+voorbocht,luchtfilterke en dan hebt get gehad de rest gaat teveel kosten,stickerset vind ge overal bij quadshop ligge ze toch zeker
Geplaatst: za 30 apr, 2005 19:01
door Twincy
Wat kan je dan nog allemaal meer doen als uw budget het een beetje toelaat.
Geplaatst: za 30 apr, 2005 19:05
door Robby
complete WB kit steken
nokkenasje, hogedrukzuiger, carburator veranderen... de hele poespas
Geplaatst: zo 01 mei, 2005 08:29
door Sebastien
ja maar zal ik dan een duidelijk verschil voelen of bijna niet want heb ergens gelezen dat het bij een yfm350 raptor niet zo voelbaar zal zijn
Geplaatst: zo 01 mei, 2005 09:57
door Teunie
Uit elke quad is wel veel uit te halen als je er maar geld in pompt.
Sommige quads reageren beter op veranderingen, zodat je goedkoper meer pk's kunt krijgen als bij een andere.
Neem bijv een Banshee, zet er andere pijpjes en dempers op en je hebt al een totaal andere quad kwa power!
Een blok zoals in de Warrior zal in verhouding meer geld kosten om hetzelfde percentage pk's te winnen als bij bijv de banshee aangezien het warriorblok niet zoveel teruggetuned is als de banshee.
Meestal zijn de blokken in quads afgeleid van crossers of enduro's.
Zoek op internet naar een motor met hetzelfde blok erin, en kijk wat daar de specificaties zijn.
Als je bijv bij de Z400 kijkt dan zie je dat de crosser met hetzelfde blok 10pk meer heeft. De Z is dus teruggetuned dmv andere nokkenassen/carb/uitlaat....
Het spreekt dus voor zich dat je met de juiste modificaties deze power weer terug kunt halen!
Geplaatst: zo 01 mei, 2005 20:58
door Robby
ik heb er nu +- 1000€ ingepompt, voor die complete white brothers kit, een complete revisie van de motor en boit, ander drijfstang en alles. Heb nog ni uitvoerig kunne testen mak denk dak zeker een standaard Z over ga. Motortje draait als een klokje, dus vind ik 1000€ daarvoor niet veel, en men motor is degelijk getuned, alles in 1x op elkaar afgestemd en houd zen betrouwbaarheid zeker en vast.
greetz
Geplaatst: zo 01 mei, 2005 21:08
door Sebastien
maar wat is dat nu die white brother kit. heb al gekeken op white brother maar vind dat niet vor m'n ratop 350
Geplaatst: zo 01 mei, 2005 21:09
door Teunie
Robby schreef:ik heb er nu +- 1000€ ingepompt, voor die complete white brothers kit, een complete revisie van de motor en boit, ander drijfstang en alles. Heb nog ni uitvoerig kunne testen mak denk dak zeker een standaard Z over ga. Motortje draait als een klokje, dus vind ik 1000€ daarvoor niet veel, en men motor is degelijk getuned, alles in 1x op elkaar afgestemd en houd zen betrouwbaarheid zeker en vast.
greetz
Als je die 1000 erbij gelegd had had je een standaard Z kunnen kopen

Geplaatst: zo 01 mei, 2005 21:38
door Sebastien
ja is eigenlijk waar
Geplaatst: zo 01 mei, 2005 22:03
door Vincenzo
maar heeft hij dat niet van die warrior gemaakt waarhij da "wrak" toen van heeft gekocht? sorry voor het woord wrak

Geplaatst: zo 01 mei, 2005 23:11
door Skicks
Robby schreef:ik heb er nu +- 1000€ ingepompt, voor die complete white brothers kit, een complete revisie van de motor en boit, ander drijfstang en alles. Heb nog ni uitvoerig kunne testen mak denk dak zeker een standaard Z over ga. Motortje draait als een klokje, dus vind ik 1000€ daarvoor niet veel, en men motor is degelijk getuned, alles in 1x op elkaar afgestemd en houd zen betrouwbaarheid zeker en vast.
greetz
kwil wel eens draggen tege je!
Geplaatst: ma 02 mei, 2005 16:22
door MC_Orie

Pas ma op wa ge zegt daar, warriorpower

Geplaatst: ma 02 mei, 2005 18:17
door Robby
inderdaad, komt van men warriorwrak, fotos zijn te zien op men site, beestje is compleet opgeknapt nu, dus gaan met die banaan, juist nog wat frutselen met die carb. voeg me anders toe op msn sebastien, heb catalogus op men pc.
greetz
Geplaatst: do 05 mei, 2005 21:25
door rippeke
wat volgens mij veel nuttiger lijkt is de quad uitbreden....
de 350 staat standaard angstaanjagend smal....
je zal meer winst halen met te verbreden dan zotte kosten te doen.
ik zou het houden bij as,blokken, filtertje en demper