Reiger of Öhlins?

Laat forumgebruikers stemmen a.d.h.v. een poll !

Reiger of Öhlins?

Reiger
32
45%
Öhlins
39
55%
 
Totaal aantal stemmen: 71

SlOoT
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2187
Lid geworden op: zo 23 nov, 2003 20:25
Locatie: Oezbekistan

Bericht door SlOoT »

Ik ben zelf zeer tevreden over mijn Ohlins, die vangen alle klappen prima op :wink:
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2463
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 20:47
Locatie: West-Vl

Bericht door Dutje#82 »

kan niet klagen 8)


grtzzzzz
BERT'S RACING SHOP


For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
matts
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 27 nov, 2005 15:24

ander vering

Bericht door matts »

geeft een andere vering echt zo veel verschil
als de standaard yfz vering?
mijn eigen email adres is mattsvanlooy@hotmail.com
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2463
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 20:47
Locatie: West-Vl

Re: ander vering

Bericht door Dutje#82 »

matts schreef:geeft een andere vering echt zo veel verschil
als de standaard yfz vering?
is hier al gezegt geweest !

dus... standaard YFZ vering is goed voor recratief gebruik

een geboren crosser die wedstrijden gaat rijden dan zijn ze niemer genoeg , een ohlins,technoflex,intrax is dan de betere oplossinge ook duurdere , wil je het goedkoper houden

WP,reiger,aragosta,enzovoort

grtzzzzz
BERT'S RACING SHOP


For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
yfz-450 king of the quads
Quadrider
Quadrider
Berichten: 330
Lid geworden op: do 01 dec, 2005 18:37

Bericht door yfz-450 king of the quads »

de stemming gaat wel een beetje gelijk op
yamaha yfz-450 2006 >>> spoorverbreders voor en achter, nerfbars, heel strips, blauwe aluminium tankdop, Van Hasselt uitlaat, maxis razr banden, yamaha bumpertje, reiger voor veren, cabron hood, schockwears veer hoezen, quad tech stickerset, ander stuur, pro design killswitch, yamaha stuur-rol
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Dat is denk ik omdat er veel mensen zijn die Reiger kennen of er mee rijden omdat het goedkoop is en dan zie ze die twee staan: Reiger! Zonder dat ze weten hoe Ohlins is.
Frank MB
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1745
Lid geworden op: do 25 sep, 2003 16:31
Locatie: Sevenhills

Bericht door Frank MB »

Ik vind mijn wp's anders heel goed, en volgens mij zijn die ook aardig aan de prijs, ik kan het mis hebben.

En ohlins heeft verschillende types voor de quad. De duurdere zijn beter als de goedkopere dus moet je dure ohlins met goedkope reigers vergelijken?
Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 867
Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
Locatie: maaseik
Contacteer:

Bericht door Banshee-Boy »

Frank MB schreef:Ik vind mijn wp's anders heel goed, en volgens mij zijn die ook aardig aan de prijs, ik kan het mis hebben.

En ohlins heeft verschillende types voor de quad. De duurdere zijn beter als de goedkopere dus moet je dure ohlins met goedkope reigers vergelijken?
wat hebt je gedaan om wps goed te krijgen :roll: mijn zijn al 100 keer ofzo weg geweest en volgens mijnnog niks ma heb nog nie kunne teste
::::::: team dqt ::::::::::::

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Daar heen gaan en met die mannen op mn gewicht laten afstellen. Voor de rest steld mijn broer en een vriend van hem ze af, en ze doen het nog altijd goed.
Frank MB
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1745
Lid geworden op: do 25 sep, 2003 16:31
Locatie: Sevenhills

Bericht door Frank MB »

Banshee-Boy schreef:
Frank MB schreef:Ik vind mijn wp's anders heel goed, en volgens mij zijn die ook aardig aan de prijs, ik kan het mis hebben.

En ohlins heeft verschillende types voor de quad. De duurdere zijn beter als de goedkopere dus moet je dure ohlins met goedkope reigers vergelijken?
wat hebt je gedaan om wps goed te krijgen :roll: mijn zijn al 100 keer ofzo weg geweest en volgens mijnnog niks ma heb nog nie kunne teste
Ik heb ze via wil v/d laan, me oude heb ik laten revalven en nu heb ik andere, met meer instellingen, deze zijn nog beter, ik vind dat ze al redelijk het doen tegenover intrax, maar intrax rijdt nog even beter. Achter is bij mij nu intrax was eerst wp, maar nu ben ik gewoon een stuk stabieler en loopt rustiger over de knippen en schansen. Als was de achter wp ook zeker niet slecht.

Dus ik zou de schokkers bij hk of wp binnendoen en zorgen dat ze goed gemaakt worden.
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

Weet er mss iemand sites waar je de prijzen kan vergelijken.


greetz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Dat gaat niet, prijzen verschillen per gewicht, rijstijl, type quad, set up van de quad...
quadzilla
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 04 sep, 2005 10:13
Locatie: doetinchem

Bericht door quadzilla »

Heb met wp reiger en ohlins gereden, maar ohlins was toch het beste wat me is overkomen.
Wp was goede tweede en dan de reiger.
Alle drie op gewicht afgesteld.
Maar dit kun je niet echt vergelijken ligt aan de olie die gebruikt wordt en lengte veer, dit verschilt nogal van merk.
Dus als je in alle drie dezelfde olie en lengte veren gebruikt denk ik dat er weinig verschil optreedt.
my sponsors for 2009

mogen hier niet genoemd worden
Plaats reactie