Pagina 1 van 2

Vraag over tm36

Geplaatst: zo 04 sep, 2005 08:06
door bulcky
Ik rij met een z400 van 2005.
In de 2005 zit al een andere carb. dan in de 2004. Op deze carb staat een electronishe regeling voor de onsteking of zo iets.
Mijn vraag is nu bestaat er een tm36 voor dit model of hoe kan je dit oplossen? Iemand ervaring?

Geplaatst: zo 04 sep, 2005 11:47
door Sg6
als ik mij goe herinner denk ik dat die elektronische regeling gewoon kan afleggen en verder rijden azo. Dan is het juist gelijk de vorige modellen van carb. Een tm36 gaat er heel goe op passen.

Kan iemand mij aanvullen als ik correct ben?

Geplaatst: zo 04 sep, 2005 20:34
door bulcky
Waarom diend die regeling dan ?

Geplaatst: zo 04 sep, 2005 22:26
door Bartie
bulcky schreef:Waarom diend die regeling dan ?
Dacht dat het een TPS is.

Throthle position system.

Tm36 past er op. Je moet dit systeem gewoon doorverbinden.

Geplaatst: zo 04 sep, 2005 23:03
door Vincenzo
mag ik tussendoor iets vragen zit er op de nieuwe dezelde carbu als op het model2004? en wat is daaraan verandert?

Geplaatst: ma 05 sep, 2005 09:26
door bulcky
Vincenzo schreef:mag ik tussendoor iets vragen zit er op de nieuwe dezelde carbu als op het model2004? en wat is daaraan verandert?

Is een andere maar wat er juist anders aan is weet ik ook niet.

Geplaatst: ma 05 sep, 2005 11:16
door mikebike
dubbel

Geplaatst: ma 05 sep, 2005 11:18
door ~JoAcHiM~
mikebike schreef:waarom wil je die tps eraf slopen?hij regelt toch de ontsteking(ten goede) :roll:
Het is niet de bedoeling om dat eraf te slopen! Het probleem is wat ermee aan te vangen om tot het doel te komen; en het doel is: TM36 power :P

Geplaatst: ma 05 sep, 2005 11:22
door mikebike
waarom wil je die tps eraf slopen?hij regelt toch de ontsteking(ten goede) :roll:


jongens met een z-400 kijk ff op:
www.dr-z400.nl
die gozer leeft voor de dr400 van suzuki :lol:

Geplaatst: ma 05 sep, 2005 12:39
door Vincenzo
mikebike schreef:waarom wil je die tps eraf slopen?hij regelt toch de ontsteking(ten goede) :roll:


jongens met een z-400 kijk ff op:
www.drz400.nl
die gozer leeft voor de dr400 van suzuki :lol:
sorry maar die link doet het niet

Geplaatst: ma 05 sep, 2005 15:09
door mikebike

Geplaatst: ma 05 sep, 2005 16:40
door bulcky
Zal het eerst eens zo proberen.

uitlaat van wileyco
http://www.wileyco-racing.com/Italiano/Atv/Index.htm
Daar kan je suzuki ltz400 bekijken met originele en wileyco buis en grafiek .
Deze staat nu reeds op mijn quad er is wel een verschil.
Daar bij nog zo'n kit van quad works
Afbeelding
Stage 1
This is the industry standard ATV Power Kit. Each kit includes a High-Flow stock replacement air filter, a Jet Kit, and a Prefilter. This kit delivers better throttle response and an average of 10-15% more horsepower.

Deze kit gaat er straks in .
Zal zien wat dit geeft de tm36 zal moeten wachten tot er meer duidelijkheid is van de 2005 carb

Geplaatst: ma 05 sep, 2005 17:07
door Teunie
Op de YFZ carb zit ook TPS maar het werkt gewoon als je dit niet aansluit hoor.

Op de 2005 modellen van de Z zit standaard een 37mm carb ipv 36mm.
Wel zijn ze allebei van het type CV.

Die filterkit maakt denk ik weinig uit, zeker in vergelijking met carb, dat maakt pas verschil!

Geplaatst: ma 05 sep, 2005 17:14
door bulcky
Teunie schreef:Op de YFZ carb zit ook TPS maar het werkt gewoon als je dit niet aansluit hoor.

Op de 2005 modellen van de Z zit standaard een 37mm carb ipv 36mm.
Wel zijn ze allebei van het type CV.

Die filterkit maakt denk ik weinig uit, zeker in vergelijking met carb, dat maakt pas verschil!

Wat is t'beste volgens jou ?
filterkit + dynojet of tm36

Geplaatst: ma 05 sep, 2005 18:01
door Teunie
De carb uiteraard!
Filter scheelt vrij weinig over het algemeen.
Kunt de filter halen als je de carb erop hebt voor dat beetje extra.

En oja, de dynojetkit, je moet je quad zowieso rejetten als je andere pijp erop zet. Als je dat goed gedaan hebt zal de dynojet niet veel extra doen, behalve de iets rijkere naald dan.