yamaha YFM350 raptor opdrijven en stickerset
yamaha YFM350 raptor opdrijven en stickerset
ik heb een yamaha YFM350 raptor en zou hem een beetje willen opdrijven maar het zou niet teveel mogen kosten
. En ook had ik geweten waar ik een stickerset zou kunnen kopen.
-
MC_Orie
Uit elke quad is wel veel uit te halen als je er maar geld in pompt.
Sommige quads reageren beter op veranderingen, zodat je goedkoper meer pk's kunt krijgen als bij een andere.
Neem bijv een Banshee, zet er andere pijpjes en dempers op en je hebt al een totaal andere quad kwa power!
Een blok zoals in de Warrior zal in verhouding meer geld kosten om hetzelfde percentage pk's te winnen als bij bijv de banshee aangezien het warriorblok niet zoveel teruggetuned is als de banshee.
Meestal zijn de blokken in quads afgeleid van crossers of enduro's.
Zoek op internet naar een motor met hetzelfde blok erin, en kijk wat daar de specificaties zijn.
Als je bijv bij de Z400 kijkt dan zie je dat de crosser met hetzelfde blok 10pk meer heeft. De Z is dus teruggetuned dmv andere nokkenassen/carb/uitlaat....
Het spreekt dus voor zich dat je met de juiste modificaties deze power weer terug kunt halen!
Sommige quads reageren beter op veranderingen, zodat je goedkoper meer pk's kunt krijgen als bij een andere.
Neem bijv een Banshee, zet er andere pijpjes en dempers op en je hebt al een totaal andere quad kwa power!
Een blok zoals in de Warrior zal in verhouding meer geld kosten om hetzelfde percentage pk's te winnen als bij bijv de banshee aangezien het warriorblok niet zoveel teruggetuned is als de banshee.
Meestal zijn de blokken in quads afgeleid van crossers of enduro's.
Zoek op internet naar een motor met hetzelfde blok erin, en kijk wat daar de specificaties zijn.
Als je bijv bij de Z400 kijkt dan zie je dat de crosser met hetzelfde blok 10pk meer heeft. De Z is dus teruggetuned dmv andere nokkenassen/carb/uitlaat....
Het spreekt dus voor zich dat je met de juiste modificaties deze power weer terug kunt halen!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
ik heb er nu +- 1000€ ingepompt, voor die complete white brothers kit, een complete revisie van de motor en boit, ander drijfstang en alles. Heb nog ni uitvoerig kunne testen mak denk dak zeker een standaard Z over ga. Motortje draait als een klokje, dus vind ik 1000€ daarvoor niet veel, en men motor is degelijk getuned, alles in 1x op elkaar afgestemd en houd zen betrouwbaarheid zeker en vast.
greetz
greetz
Als je die 1000 erbij gelegd had had je een standaard Z kunnen kopenRobby schreef:ik heb er nu +- 1000€ ingepompt, voor die complete white brothers kit, een complete revisie van de motor en boit, ander drijfstang en alles. Heb nog ni uitvoerig kunne testen mak denk dak zeker een standaard Z over ga. Motortje draait als een klokje, dus vind ik 1000€ daarvoor niet veel, en men motor is degelijk getuned, alles in 1x op elkaar afgestemd en houd zen betrouwbaarheid zeker en vast.
greetz
DQT -Dangerous Quadracing Team-
kwil wel eens draggen tege je!Robby schreef:ik heb er nu +- 1000€ ingepompt, voor die complete white brothers kit, een complete revisie van de motor en boit, ander drijfstang en alles. Heb nog ni uitvoerig kunne testen mak denk dak zeker een standaard Z over ga. Motortje draait als een klokje, dus vind ik 1000€ daarvoor niet veel, en men motor is degelijk getuned, alles in 1x op elkaar afgestemd en houd zen betrouwbaarheid zeker en vast.
greetz