cam mod - uitlaat en sproeiers Yamaha 450
cam mod - uitlaat en sproeiers Yamaha 450
Heb mijn motor gisteren afgehaald. Eerste beurt, cam mod, uitlaat en ietsje meer benzine...
De vermogens winst is echt geweldig. Hij gaat nu werkelijk als een trein.. Fuckin hell..... voor degenen die ook een 450 hebben echt een aanrader!!!! Er is geen nieuwe ingekomen, maar ze hebben 'm iets veranderd. BTW, totaal geen start problemen... slaat wel ietsje makkelijker af, door de hogere compressie...
Effe over de uitlaat, tis un "van hasselt"... Maar ehm, het geluid is echt (te)hard... Voor het recreatief rijden te hard naar mijn mening... de uitlaat zit tussen een cross en enduro demper in...(qua geluid)
Zijn hier zogenaamde dB killers voor...?
De vermogens winst is echt geweldig. Hij gaat nu werkelijk als een trein.. Fuckin hell..... voor degenen die ook een 450 hebben echt een aanrader!!!! Er is geen nieuwe ingekomen, maar ze hebben 'm iets veranderd. BTW, totaal geen start problemen... slaat wel ietsje makkelijker af, door de hogere compressie...
Effe over de uitlaat, tis un "van hasselt"... Maar ehm, het geluid is echt (te)hard... Voor het recreatief rijden te hard naar mijn mening... de uitlaat zit tussen een cross en enduro demper in...(qua geluid)
Zijn hier zogenaamde dB killers voor...?
<---------------------------------------------------->
startproblemen komen pas na een bepaalde tijd, niet onmiddelijk na het plaatsen. Starters gaan kapot.
er bestaat geen demping voor de VH dempers helaas, heb je gewaarschuwd he
er bestaat wel een enduro versie van de VH dempers, maar die was verschrikkelijk duur als ik mij niet vergis. ik vrees dat de enige oplossing een andere demper is...
cam mod is niet mogelijk bij suzuki/kawa omdat die hun standaard nokkenassen niet te verdraaien vallen.
er bestaat geen demping voor de VH dempers helaas, heb je gewaarschuwd he
cam mod is niet mogelijk bij suzuki/kawa omdat die hun standaard nokkenassen niet te verdraaien vallen.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Ik dacht dat jij zo'n goede monteur was, dan had je al lang geweten wat het probleem is met het tandje verleggen van de nokkenassen. Maar inderdaad veel mensen rijden er nog mee maar goed is andersRobby schreef:kzie het probleem niet?? kan normaal echt geen kwaad die nokkenas tandje verleggen. Het word veel gedaan, misschien dat ronnie b of keesie hier meer ervaring in hebben.
-
Robby
- Quad Expert

- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
vertel jij me dan wat het probleem is he? tandje verleggen zodat de inlaat vervroegt kan volgens mij geen kwaad, dat er op termijn problemen komen met starten kan,maar heb het nog niet meegemaakt heeft te maken met de automatische decompressor als ik me niet vergis. En ik ga eerlijk zijn, qua tunen ga ik zo niet mee met de yfz, maar aangezien het blok niet zo veel veranderd tegenover de wr en de yz weet ik ook wat er kan aan gebeuren.



