vandaag atvsport gehad en ze maakten de vergelijking tussen de 4quads van in de titel vond hetwel een zeer leuk verslag en heb ik ook weer wat weetjes uit opgedaan welke vinden jullie de beste qaud dat uit de bus komt? ik weet het niet omdat ik ook niet alels heel goed begrijp
als iemand eht naar eht nederalnds wilt vertale mag altijd http://www.atvsport.com/output.cfm?id=960643 hier is het hele verslag te lezen
wat ik wel niet snap is dat ze zeggen dat de honda trx400ex niet opkan tegen de z/kfx hij gaat maar ietsiebietse trager maar een honda is dan weer sneller in de bochten wat denken jullie ?
ja idd maar ga toch voor de honda gaan denk ik de topspeed avn honda is 55.7 mph en die van suzu 57 mph is niet veel verschil en in de bochten is honda veel beter schrijven ze ook...
neen heb je gelijk in maar heb hier het boekje bij me liggen er staat ook in de kolommen vergelijken ze dat zo en de honda heeft een dubbel zo goede wegligging als honda dus op dat vlak gaat ie toch weer sneller door de bochten scheuren..
We expected the handling of the Honda to be closer to the Suzuki/Kawasaki, but we got another surprise. In the words of one tester, “They’re not even close.” The suspension just isn’t as responsive, it’s rougher for aggressive riding and the machine feels dated.
The Honda, on the other hand, is priced the same as the Kawasaki and Suzuki. Let’s see … compared to them it’s an older design, it doesn’t have liquid cooling, it’s not as fast and it doesn’t handle rough terrain as well. True, the Honda is a quality machine, but so are the Kawasaki and Suzuki — our overwhelming favorites for the fastest, best-handling quads in this shootout.
Blaster-boy schreef:zijn idd bijna identiek maar elke motor is anders ook al zij het haast tweelinge
motor is ook hetzelfde.
Aangezien 2 dezelfde quads af kunnen wijken kan daar het verschil zitten.
Tussen 2 identiek dezelfde kan best een paar pk zitten.
Mijne is altijd al sneller geweest dan de Z van Hanzie.
Waar dat aan ligt?
Inrijden?
Lichtjes andere afstelling?
De motor zelf?
Het is niet te zeggen maar alle factoren spelen mee.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"