Dat voel je héélaas erg, vooral als je voorbuis ook veranderd is! (dit bij raptor)Skicks schreef:Sook schreef:Ik zou dat er ook maar insteken als het echt eens nodig is hé, s' nachts of op een parkoer waar ze DB 's meten.
Had ik dat dempertje maar bij me in de ardennen dit weekend (crusardenne), we mochten bijna niet vertrekken met onze 4 quads die te veel kabaal maakten!!
Ze stonden daar één voor één van de quads en de moto 's hun DB 's te meten, VEEL te veel natuurlijk!!
De tweede dag hebben we dan met onze originele dempers gereden, die remden nogal af!!
Maar al bij al was het weekend echt DE MAX!!
groetjes
voel je da dan ZO hard?
FP-uitlaat
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
ja, je voelt een groot verschil hoor, vooral in macht (kracht) verliest de quad veel, in tweede ging mijn Raptor zelf bijna niet meer van de grond, ik zit ook met een DINO - JET KIT die afgeregeld staat op mijn FP uitlaat en dus niet op die originele uitlaat! De quad kreeg dus wat te veel benzine en valt eerst een beetje in een zak wanneer je je gas open duwt.
SUZUKI LTR 450!
Ja maar vrees dat je op je carbonne demper dat niet gaat kunnen zetten.Mika schreef:Doet dat echt veel af van het geluid zo'n rooster? Ik wou een carbonne FP demper ipv. m'n originele Honda demper omdat die wat te veel lawaai maakt
Carbonne dempers zijn altijd open en dit is omdat indien ze veel gedempt worden ze te warm worden de carbon verbrand.
Dus je zal een inox moeten nemen ofzo.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer:
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer:
n'goeie raad, maak je letters van je kenteken zwart, want onze vrienden van de police kunnen daar niet tegen
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer:
dan heb je geluk gehad, waarschijnlijk onder de indruk van je quad
Mja, ze kunnen je hiervoor een nwe laten aanvragen....
Ik dacht juist dat een FP demper niet te veel lawaai maakte en nu zie ik dat het toch zeer veel kabaal maakt? 
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
je moet maar eens langs komen om te luisteren hoeveel kabaal hij maakt dan heb je een idee woon niet te ver van u HOREBEKE 5 minuten rijdenSebastien schreef:Ik dacht juist dat een FP demper niet te veel lawaai maakte en nu zie ik dat het toch zeer veel kabaal maakt?
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
nu ik wil nog alles eens op een rijtje doen dus ik ga mij een FP demper aankopen maar is de demper alleen goed + rejetten en andere luchtfilter of moet ik een andere voorbocht ook op doen om meer power te hebben want sommigen zeggen dat het niet nodig is en andere wel.
Gelieve hier op antwoorden enkel als je het echt weet.
Dank op voorand
Gelieve hier op antwoorden enkel als je het echt weet.
Dank op voorand
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage