Cascade Throttle Lever (gashendel)

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

peet schreef:
No Limit YFZ schreef:Heb al verschillende mensen gehoord die een Honda duimgas op een Yamaha steken. Schijnt dat dat veel minder macht vraagt.

Eerlijk gezegd denk ik dat er maar één goede oplossing is : meer trainen ! :lol:
ja nikolas trainen da is het in het begin was het ook moeilijk voor mij maar nu heb ik daar geen last meer van
Nikolas jij hebt er toch ook zo één
trainen, vind ik niet waar. Want na vier jaar had ik nog altij pijn, hebbe et ok zelf langer gemaakt enzo en da ging beter, ma nog zeer, da mijn hele arm verkrampte, zelfs speciaal dinges voor aan mn duim zelf aangehad, ma da hielp ook ni. Dan over gegaan nar draaigas en da was effe wennen op een parkoer met putten, ma gaat nu veeeeel beter. Dus da hangt van mens tot mens af en in mijn geval heeft da dus niks met trainen te maken.
As et echt ni ga, zou ik overstappen op draaigas, heb ik ook moeten doen want kon echt nimmer rijden.
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Rik350 schreef:de weerstand zit van de hendel tot de carb lijkt mij niet veel schelen trainen ist beste denk ik ja al helpt een iets langer hefboompje ook wel iets zeker.
Intern systeem van duimgas is verschillend bij yamaha en honda, vandaar dat het lichter gaat bij Honda.

Ik denk dat het zeker te trainen is, bij mij is het toch redelijk gelukt, ga niet zeggen dat ik nooit meer last heb maar is steeds doenbaar om te rijden. Volgens mij heeft trainen in de wagen met handknijper er ook veel goed aan gedaan, maar meesten vinden dat te belachelijk om te doen of geloven mij niet.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
stoftje
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door stoftje »

nenee da is nie belachelijk zulle
'k heb het zelf ook een tijdje gedaan
en het werkt zeker
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

heb ikook veel gedaan was een ding met 5 veren en die moest ik dan in knijpen en heb tegenwoordig nooit last vanme handen
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

No Limit YFZ schreef:
Rik350 schreef:de weerstand zit van de hendel tot de carb lijkt mij niet veel schelen trainen ist beste denk ik ja al helpt een iets langer hefboompje ook wel iets zeker.
Intern systeem van duimgas is verschillend bij yamaha en honda, vandaar dat het lichter gaat bij Honda.

Ik denk dat het zeker te trainen is, bij mij is het toch redelijk gelukt, ga niet zeggen dat ik nooit meer last heb maar is steeds doenbaar om te rijden. Volgens mij heeft trainen in de wagen met handknijper er ook veel goed aan gedaan, maar meesten vinden dat te belachelijk om te doen of geloven mij niet.
Ja trainen is alles ze liggen bij mij bij de computer :twisted:
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

dus nu zeggen jullie eigelijk dat ik in die vier jaar dat ikeerst met duimgas reed, veel te weinig trainde?
Allee, al een geluk dak zelf weet wa ik er voor gedaan heb... :roll:
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

ja maar jij ben een meisje dan mag het :wink:
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ge moet niet zo rap op uw paard zitten Quadgirltje...

Wil gewoon zeggen dat bij de meesten het weggaat met veel trainen. Als het bij jou niet lukt is het jammer natuurlijk.

Voor mij geen draaigas ! Heb zelf al op mijn bek gegaan en een meisje van ons team in Watou ook veel geluk gehad bij een typisch draaigas ongeval (gas opendraaien als je plots niet meer kan controleren, terwijl je eignelijk net gas dicht wil...)

En zoals gezegd : die knijpers werken echt ! Bij mij liggen ze op toilet en in de auto. 3x 30-40 keer iedere hand en je komt er wel denk ik.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

QuadGirl schreef:dus nu zeggen jullie eigelijk dat ik in die vier jaar dat ikeerst met duimgas reed, veel te weinig trainde?
Allee, al een geluk dak zelf weet wa ik er voor gedaan heb... :roll:
Ik gebruik ze alleen om opgepompte handen te voorkomen en om de handvatten goed vast te kunnen houden 8)
Plaats reactie