Ik ben dus nu bijna 16
Maar ik ben niet zo bekend in dit gebied.
Zoek nu dus een Bromquad die groot genoeg zijn voor mijn lengte ik ben 1.69m.
Heb je dus ook grotere 50cc bromquads dan de 50cc kinderminiquadjes
wacht op reactie

Jah klopt maar ik kan alleen de Masai L50 vinden.Steffen schreef:ja die heb je zeker, ik weet niet waarvan je bent, maar deliege quads verkoopt er ook, dit is in Merelbeke (Oost-Vlaanderen)
check www.deliegequads.be
greetz

Neej want als ik 18 ben heb ik al een auto, sterker nog heb er nu al een die ik samen met mijn pa ga opknappen. En die quad laat ik dan toch links(of was het nou rechtsdoubletracing schreef:ksnap niet dat men aan 16jaar nog een 50cc koopt?
moest je nu een blaster kopen in occasie ofzo heb je daar toch veel meer aan en eenmaal je 18 bent zet je hem op baan...

volledig juist!! ik ben 17 en rij sinds mn 16 met een Z400banshee--lover schreef:ik moet doublet racer gelijk geven ! hijzelf rijd met YFZ 450, ik met een banshee ! en vele andere op'n Z of minste een blaster !
als 16 jarige zie ik me niet dadelijk op'n 50 cc zitten ! als het is om over baan te snorren koop u dan liever nen booster of iets dergelijk's ! veel handiger !
en je gaat rapper kunne rijden ! die 50cc bromquadjes zijn eerder voor kids bedoelt denk ik zo !
grtzzzzzzzzzzz