kheb een deukje doordat we gisteren bij wijze van test een serieuze jump hebben aangelegd, dus heb de uitlaat wat naar links moeten verschuiven.
Liever ik dan U

niet voor ne Yoshimura heFré schreef:maar niet zo ideaal voor de standaard uitlaat
kheb een deukje doordat we gisteren bij wijze van test een serieuze jump hebben aangelegd, dus heb de uitlaat wat naar links moeten verschuiven.
Liever ik dan U

ha idd, nu heb ik tenminste een reden om een yoshi te kopenSg6 schreef:niet voor ne Yoshimura heFré schreef:maar niet zo ideaal voor de standaard uitlaat
Liever ik dan Uremklauw passeert er naast!
Yoshimura all the way!!
Deze namiddag de test
Sg6 schreef:vandaag de test gedaan in komen.Da scheelt een dag en een nacht qua rijgedrag.
Voordien in komen heb op een bepaalde plaat enorm last van kippen die door de solo's gratis aangemaakt worden. Wel daar sloeg het gat van de quad altijd tegen mijn kont waardoor je slag in de rug kreeg telkens. Nu met de link is dat gedaan en gade door zonder een gebroken rug te hebben. Ben echt heel tevreden hierover.