je mag toch rekene dat hij ongeveer eve snel ga als enne standaar blaster (standaard savage ong. 85kmu en deze is ietke kleiner en me hetzelfde motorke dus)Vincenzo schreef:chit man da gaat vooruit![]()
afstand bestuurbare kfx 700
-
Blaster-boy
- Quadracer

yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
Blaster-boy
- Quadracer

ikke me'n vriend en me'n broerke ebbe zo'n nikko autoketointjuh schreef:als die 90 loopt vracht wagens inhale op de snelweg !!!
mijne vriend en me'n broerke hebbe de 1:14 ikk de 1:10
allemaal we sprintmotorke, mijne ga 38kmu en die van mijn broerke
en mijne vriend gaan 32kmu
30kmu sta erop zijn plaatje wij denke da moete wij toch kunne wijhoude eh, alledrie er volle gas erachterna ikke een heel stuk voorsprong en ZOEFF!! er onderdoor, mijn broerke en mijne vriend ook ZOEFF,ZOEFF
vollegas eronderdoor
en zo's er ook opt internet een filmpke van 2manne in enne jeep waarvan da ge die kofferruimte in 2dele ope moe doen (naar boven en onder)
stoppe die aan een rood licht bij het begin van een 4baansweg, die ene vent ga in de kofferbak ligge,pakt ze'n autoke en afstandsbediening en zet het autoke op de weg achter die jeep, die vent doe de onderste klep terug toe en het word groen!, zij rijde op het gemak 120 en da autoke doen ze int begin nog wa voorzichtig mee, effe later zijn rijde nog steeds 120kmu komt da autoke aan 140kmu eronderdoor gerede
was zo'n serpent s7 of zoiet (prototype racewage-achtig)
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
speedfreak
- Quadrider

RC problems
post da filmke is als ge wilt lijkt me wel vet om te zien...
heb ook een rcke ne pro tech nitro star ga echt wel goe ma hem wa te veel geprult nu trekt em ni meer door hem gepruld aan da leidingske da van de naft tank komt en hij drupt gewoon naft.

heb ook een rcke ne pro tech nitro star ga echt wel goe ma hem wa te veel geprult nu trekt em ni meer door hem gepruld aan da leidingske da van de naft tank komt en hij drupt gewoon naft.

Ktm 525 XC,Ready To Race?!
-
Beachboyke69
- Easy Quadrider

- Contacteer:
super jong zo peeren... damn en op nafte !!!! toys for big boys !
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-
kawa-freak
- Toeschouwer

-
leon-180pk
- Easy Quadrider

-
leon-180pk
- Easy Quadrider