Wat ze in amerika van de W-tec vinden
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Frank, stop nou even met de W-tec af te breken als je er zelf nog niet mee hebt gereden. We weten nu eenmaal dat je een VLS freak bent en dat zowat alle VLS rijders W-tec maar niets vinden.
Vering van Vlaeymans was nog niet afgesteld, is pas zondag gebeurd. Dus Lille, Heerde en Stekene waren geen referentie.
Als VLS zoveel beter is en W-tec zo slecht dan reed iedereen nu met VLS, zou in Heerde, Stekene, Lille, Duitsland, Zwitserland en Supermotard Nederland geen W-tec gewonnen hebben en in Mahon geen twee W-tec in top 6.
Ik vind een Raptor ook maar niets, maar ik breek hem toch ook niet in elk topic af ?
Beetje respect graag !
Vering van Vlaeymans was nog niet afgesteld, is pas zondag gebeurd. Dus Lille, Heerde en Stekene waren geen referentie.
Als VLS zoveel beter is en W-tec zo slecht dan reed iedereen nu met VLS, zou in Heerde, Stekene, Lille, Duitsland, Zwitserland en Supermotard Nederland geen W-tec gewonnen hebben en in Mahon geen twee W-tec in top 6.
Ik vind een Raptor ook maar niets, maar ik breek hem toch ook niet in elk topic af ?
Beetje respect graag !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
De amerikanen hebben het altijd hoog op als het over gemotoriseerde sporten gaat en ze naar europa komen. Net hetzelfde met de WTec
Kijk maar naar de arrogantie waarmee Gordon den dakar ging komen winnen met zijn Hummer-proto. Heeft in de states verschillende baja's op zijn naam staan en ging hier ook uitpakken. Zit ondertussen al terug op zijn terras vermoed ik
Kijk maar naar de arrogantie waarmee Gordon den dakar ging komen winnen met zijn Hummer-proto. Heeft in de states verschillende baja's op zijn naam staan en ging hier ook uitpakken. Zit ondertussen al terug op zijn terras vermoed ik
When going gets tough, the tough get going
-
eliteploeg
- Easy Quadrider

wat ze in amerika van de w-tec vinden
frank mb om w-tecs terug in actie te zien
afspraak 28 januari in heerde als wedstrijd doorgaat
tot dan
afspraak 28 januari in heerde als wedstrijd doorgaat
tot dan
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Contacteer:
Wie komt er dan 28 jan. ? Oja, Heerde was vrij vlak toen, dus zo heel veel zal het niet uitgemaakt hebben.
Maar vergeet vt Ende niet waar hij tegen reed, dat is een echte zandhaas en heeft zich al vaak bewezen.
Maar sorry dat ik het zeg No Limit, het kan wel een W-tec zijn die gewonnen heeft, dan is dat nog niet jouw overwinning geweest.
Maar vergeet vt Ende niet waar hij tegen reed, dat is een echte zandhaas en heeft zich al vaak bewezen.
Maar sorry dat ik het zeg No Limit, het kan wel een W-tec zijn die gewonnen heeft, dan is dat nog niet jouw overwinning geweest.
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ik probeer hier gewoon W-tec te verdedigen tegen die VLS'ers die altijd anti praat uitkramen zonder dat ze zelf op een W-tec hebben gezeten.Vyrena schreef:Wie komt er dan 28 jan. ? Oja, Heerde was vrij vlak toen, dus zo heel veel zal het niet uitgemaakt hebben.
-
doubletracing
- Quadracer

Ik zeg alleen wat ik zie en wat ik vind, vrijheid van meningsuitingNo Limit YFZ schreef:Frank, stop nou even met de W-tec af te breken als je er zelf nog niet mee hebt gereden. We weten nu eenmaal dat je een VLS freak bent en dat zowat alle VLS rijders W-tec maar niets vinden.
Beetje respect graag !
Ow en op heerde ben ik erbij hoor, ik heb geen schrik van wtec's ik kan heus nog niet iedereen bijhouden, maar we gaan zien wat er gebeurd, alleen moet wel mijn blok dan op tijd klaar zijn, cilinder moet opnieuw genicasild worden.
(En op die amerikaanse forums zijn jullie degene die dat ding ophemelen, maar blijf maar lekker met beide benen op de grond
En iedereen die er niet opgereden heeft en zegt dat wtec de beste is, kan ik toch ook van zeggen dat ze maar de rest achterna praten, ik snap je punt niet nicolas. Maar we gaan zien welke quads mooi over de knippen gaan in le touquet.
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Contacteer:
Voor mij telt hoe het rijd en waarop ik me het lekkerst voel, dus dat is W-tec, Yamaha YFZ en nog altijd mn blastertje. Wat anderen ermee presteren moeten zei weten, als ik me maar goed in mn vel voel op zo`n quad. En ik heb ook nog nooit iets gezegd over die quad, ik heb van al di techniek enzo ook geen verstand, dus houd mn mondje maar.doubletracing schreef:mij zal je niet horen iets slecht zeggen over w-tec.heb al met eigen ogen gezien wat een machine,en heb hem al van naast mij uit de starthekkens zien schieten en het is gewoon een bom.vls vind ik veel geld en voor mij tellen juist de resultaten van de wedstrijden..
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Iedereen mag mijn W-tec komen testen, gewoon even bellen 0475/95.17.80 voor afspraak te maken. Dan zal je voelen dat het er niet alleen super uitziet maar ook nog eens super rijdt. En Le Touquet :dat zien we dan wel nog.
Doe je trouwens zelf mee in Touquet ? Anders zie ik jou wel in Tierache
Doe je trouwens zelf mee in Touquet ? Anders zie ik jou wel in Tierache
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
wanneer testen we nikolas 
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Zondag Loon !