Rosmalen mag je niet op met een quad volgens mij...en welke baan bedoel jij in oss???yamaha tri-z schreef:budel
oirschot
eersel
reusel
lierop
rosmalen
den dungen
oss
berghem
dat zijn er een paar uit brabant er zijn er nog veeeeeel meer
nederlandse circuits
- 
				Frenky

me tobanshee--lover schreef:dan moesten we maar eens meer afspreken andries![]()
heb het daar zeer naar mijn zin![]()
mijn licentie vraag ik aan de eerste maal ik ga..
grtzzzzz
maar het zal weer serieus oefenen zijn want miljaar ik heb een bierbuikje gekregen van niet meer te rijden.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u

T0 F@$t F0r Y0u
Ja die fout heb ik ook een keer gemaakt. Wij op zaterdag naar Berghem en toen stonden we voor een dicht hek, wij vertieft omdat we meer als een uur hadden gereden. Bleek dat dat Oss was en Berghem gewoon open wasVyrena schreef:Berghem en Oss worden vaak verward. Os is echt op de heuvel naast de skibaan, waar niet op getraind kan worden. Berghem is New Seven Hills, waar je dus wel kan trainen.
- 
				Vyrena
 - Pro Quadrider

- Contacteer:

Ik vind wel jammer dat je niet op Oss mag trainen, is een monsterbaan waar je een goede controle moet hebben over je machine. De start is ook echt vet, het loopt glooiend omhoog om daarna na een haakse bocht lekker naar beneden te gaan. 
Maar ach, in Berghem kun je je ook uitleven, alleen wel wat duurder dan het ''normale'' tarief.

Maar ach, in Berghem kun je je ook uitleven, alleen wel wat duurder dan het ''normale'' tarief.
- 
				epix no-fear
 - Quad Expert

- 
				Vyrena
 - Pro Quadrider

- Contacteer:

We zijn geloof ik btje of topic, want hij vroeg alleen of op de circuits die dr stonden quads mochten rijden. Eigenlijk zouden we een soort plek moeten maken waar alle Nederlandse en Belgische circuits staan waar je met je quad opmag. Op www.mxo.nl staan wel circuits, maar op niet alle mag je met de quad.

dat zeg ik..heerdeVyrena schreef:We zijn geloof ik btje of topic, want hij vroeg alleen of op de circuits die dr stonden quads mochten rijden. Eigenlijk zouden we een soort plek moeten maken waar alle Nederlandse en Belgische circuits staan waar je met je quad opmag. Op www.mxo.nl staan wel circuits, maar op niet alle mag je met de quad.
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker 

- 
				wantjes #9
 - Quadrunner

- Contacteer:

hehe daar ben ik nu net aan bezig voor onze website en daarom was dan ook deze vraag gesteltVyrena schreef:Ja, dat snap ik, daar rijd ik elke clubwedstrijd mee, maar ik bedoel echt een topic zonder ons gezever met alleen circuitgegevens zoals prijs, openingstijden enzv en evt website.
ik vond het een beetje gek om al die circuits eens op te bellen en het na te vragen
maar ik heb er ondertss wel al een hoopje bij elkaar, toch bedankt voor de reacties
Erasmus all the way!

- 
				epix no-fear
 - Quad Expert

- 
				Steffen
 - Quadracer

- Contacteer:

yamaha tri-z schreef:ik heb toestraks ff zitte tellen brabant heeft de meeste cross banen in totaal 19 om precies te zijndas meer als totaal in belgie
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !

A new quad generation is born !