Goede quad voor supermotard en mx
Goede quad voor supermotard en mx
Als ik 18 wordt dan wil ik misschien een quad kopen om ermee over de weg te kunnen, maar hij moet ook een beetje competatief zijn in de mx en supermotard. Welke quad is dan een optie? Ik rijdt nu nog steeds op een crossmotor en blijf het voorlopig doen totdat ik genoeg gespaard heb voor een mooie quad met goede vering. (Erg belangrijk zag ik in Amsterdam, anders dan heb je een blauwe kont)
-
Ludovic 250
- Quadrunner

- Contacteer:
-
bansheefreak
- Quadrunner

100% gelijk, heb soms spijt dat ik niet voor een gasgas ben gegaanbansheefreak schreef:ze zijn alle bij gehomologeerd,en ik vind het persoonlijk de beste quads,vooral de gasgas 300 gaat evensnel als een banshee.
ohlins veren,cromolodeen kader,durablue as,brede a-armen,.... en dit allemaal voor maar 8000
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
bansheefreak
- Quadrunner

als ik het geld had, had precies het zelfde gedaan, maar dan een 450cc versie. Zijn zeer snelle machine's.
Kijk ook eens naar de cannondale's.
Zijn zeer snel, hebben standaart Ohlin veren (Behalve de Cannibal), zitten ITP Holeshot banden onder.
Ik weet alleen niet hoe het zit met het homologeren en al.
Mijn '03 Cannondale Speed koste 4.000 euro.
En geloof me die dingen gaan echt snel.
Kijk ook eens naar de cannondale's.
Zijn zeer snel, hebben standaart Ohlin veren (Behalve de Cannibal), zitten ITP Holeshot banden onder.
Ik weet alleen niet hoe het zit met het homologeren en al.
Mijn '03 Cannondale Speed koste 4.000 euro.
En geloof me die dingen gaan echt snel.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
ligt aan de piloot.. en hoeveelste was jij?Mika schreef:Ik zou toch echt twijfelen aan zon gasgas. Wil je er MX mee gaan rijden vrees ik dat je nooit een manche zult winnenVorig seizoen reed er een 450 mee en die hing gewoon in de middenmoot
DQT Racing Team
-
Ludovic 250
- Quadrunner

- Contacteer:
Ik wou net zeggen, dat ligt dan echt aan de piloot.Hanzie schreef:ligt aan de piloot.. en hoeveelste was jij?Mika schreef:Ik zou toch echt twijfelen aan zon gasgas. Wil je er MX mee gaan rijden vrees ik dat je nooit een manche zult winnenVorig seizoen reed er een 450 mee en die hing gewoon in de middenmoot
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
MX en Supermotard, dat is het tegengestelde.....
Maargoed denk dat GasGas het niet slecht zou doen.
Of je vooraan of achteraan rijdt in een wedstrijd hangt meer af van jouw capaciteiten dan van de quad zelf.
Heb een verslag gezien op exriders van een gast die op een standaard Z (wel pijp geloof ik) meereed tussen getunede YFZ's etc en als eerste of tweede eindigde.....
Goede quads zijn verder nog YFZ, Z, misschien een Banshee maar die zijn standaard iets minder voor MX, dit valt echter wel aan te passen.
Ligt ook aan je budget en dergelijke.
Maargoed denk dat GasGas het niet slecht zou doen.
Of je vooraan of achteraan rijdt in een wedstrijd hangt meer af van jouw capaciteiten dan van de quad zelf.
Heb een verslag gezien op exriders van een gast die op een standaard Z (wel pijp geloof ik) meereed tussen getunede YFZ's etc en als eerste of tweede eindigde.....
Goede quads zijn verder nog YFZ, Z, misschien een Banshee maar die zijn standaard iets minder voor MX, dit valt echter wel aan te passen.
Ligt ook aan je budget en dergelijke.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Was hogere categorie, zelfde als die van B@ckbone als ik me niet vergis. Kan zijn dat het een barslechte piloot was maar ik koop nooit een gasgas... Mijn meningHanzie schreef:ligt aan de piloot.. en hoeveelste was jij?Mika schreef:Ik zou toch echt twijfelen aan zon gasgas. Wil je er MX mee gaan rijden vrees ik dat je nooit een manche zult winnenVorig seizoen reed er een 450 mee en die hing gewoon in de middenmoot