Vyrena schreef:Echt gaaf man, zo`n project! Soms nog mooier om zoiets op te bouwen dan een heel nieuwe quad. Ziet er goed uit!
Waar heb je hem gehaald?
Veel succes ermee!
ik heb em gekocht van iemand uit winterswijk die een project wou beginnen 2 jaar geleden.
hij wou deze quad verbouwen om het op de weg te krijgen dus hij had hem uit elkaar liggen maar is er toen wegens financiele problemen mee gestopt en toen kon ik hem best goedkoop overkopen helemaal in onderdelen.
he bart, mooi ding, een opmerking: probeer verse goede benzine erin te gooien met mengen, minimaal 98, die quadzilla's hebben de neiging snel te willen detoneren als de afstelling iets afwijkt
is enkel advies, geen commentaar
keesie schreef:he bart, mooi ding, een opmerking: probeer verse goede benzine erin te gooien minimaal 98, die quadzilla's hebben de neiging snel te willen detoneren als de afstelling iets afwijkt
is enkel advies, geen commentaar
bedankt voor de tip
ik heb em al iets vetter gesmeerd zodat ik zeker ben dat hij die lagers en alles goed vet houd
+ da geluid is gewoon onvoorstelbaar
oowjaa verlagen moet ik nog ff kijken of ik da doe maar ik denk hiet niet de quad heeft nu echt gruwelijk veel travel
Sorry mannen vandaag geen update k ben ziek en morge moet ik stage lopen.
Maar woensdag ga ik het voorrem systeem monteren en met olie vullen + de voorwielen uitlijnen want die sporen nu in.
Verder nog wat kleine dingetjes zoals nieuwe amp stekkertjes aan de kabelboom zetten want ik heb slecht contact ik denk dat hij daarom niet goed start op de kickstarter.
Ik zal zo snel mogelijk fotos laten maken van dat k er op aan het rijden ben.
Gister was echt fenomenaal het vermogen word door de powervalve goed verdeelt over de gehele powerband en zelfs met 22inch achterbanden zijn wheely's tot in 4e geen enkel probleem.
Mischien dat ik woensdag ook m'n 20inch banden op velg ga leggen moet k er wel nog even ventielen voor halen.
www.quadpro.ca staan er nog paar Quadzilla's. Heb die mannen ontmoet op Indy Show vorige maand. Prijzen tussen 1700 en 2100 € (zijn Canadese dollars op site). Verzending kan ik regelen voor max 500 € denk ik zou eens moeten kijken of ze ver van haven zitten.