wtec gaat idd goed, lambrichts zelf niet maar vanroy kan er goed mee overweg.
heb de wtec eens tegoei van dichtbij gezien en is eigenlijk toch maar een raar klein quadje tov bv een honda 450
ooh was jij datblach/white schreef:Jammer Hanzie van het warmte probleem, maar je hebt wel een super mooie yfz. ( heb je ook een andere cdi ? ik zag denk ik een schakelaar op het stuur , rechts)
Het was inderdaad een super modderboel zondag. Zaterdag was het nog goed te doen. Wel een mooie wedstrijd. Ik ben diegene, die aan jou vroeg, hoe laat jullie weer moesten rijden.
( jij was je quad aan het afspuiten, en ik stond daar met mijn kleine)
Jullie quads stonden bij een grote oplegger.( stonden een paar mooie tussen )
( heb nog een mooie bril gekocht een rip 'n roll )
en dan niks om te testen.triest zegNo Limit YFZ schreef:Mooi mooi ! W-tec aan de top zowel bij MCLB en VBM !![]()
![]()

Weet het Steve, is echt triest, heb zelf geen W-tec meer om op te rijden, heb terug op mijn yfz moeten rijden op MCLB. Bij W-tec dacht men dat met het begin van het crossseizoen ze wat ademruimte zouden krijgen, maar stopt maar niet. Normaal is het voorzien dat men deze zomer quads op stock gaat beginnen assembleren maar als verkoop zo blijft lopen lukt dat ook weer niet. Is nog altijd beter dan wachttijd die er (vroeger) was voor een VLS.steve schreef:en dan niks om te testen.triest zegNo Limit YFZ schreef:Mooi mooi ! W-tec aan de top zowel bij MCLB en VBM !![]()
![]()
![]()

nee hans dat heb ik nietHanzie schreef:heb je geen foto waar hanzie aan de kant staat![]()
wtec gaat idd goed, lambrichts zelf niet maar vanroy kan er goed mee overweg.
heb de wtec eens tegoei van dichtbij gezien en is eigenlijk toch maar een raar klein quadje tov bv een honda 450wel mooi natuurlijk en efficiënt!