Access Streak

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

thnQ :duimhoog:
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

hey ik heb ook een access streak 50 long staat ook op et forum in de garage. maar yuri hoe trekt ie bij jouw zo snel op?:S ps: ik heb em wel 2de hands gekocht dus ik weet niet hoe ze er nieuw aantoe gaan. maar de mijne is nogal traag met optrekken :cry: kwee nii waardoor het komt miss moet ik nieuwe trek en druk veren ofzo. ik heb al een carb 21 mm en een 70 cc uitlaat maar hij haalt net de 50 soms en ik weet ook niet of ie goed is afgesteld miss enige tips? 70 cc komt er ook nog onder te liggen :::: heb jij begrenzers eruit dat ie al zo hard gaat?
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

21mm voor 70cc :? Misschien eens het luchtfilter schoonmaken of kijken of de afstelling wel goed staat.
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

oke bedankt :mrgreen: mja vondt et al raar dat ie langzaam reed met een 70 cc uitlaat...
maar eens binnekort na kijken hoop dat et werkt
Yuri
Toeschouwer
Toeschouwer

Begrenzers

Bericht door Yuri »

He,
Ja hij is begrenst op de lucht inlaat, aan de snorkel die je eruit kunt trekken, zit een buisje. Je kunt dus of et buisje eraf snijden, of die hele snorkel eruit halen. Dan heb je wel een andere sproeier nodig. Je kunt ook gelijk een powerfilter kopen. Ook is je uitlaatpoort op je cilinder begrenst, ik zou iemand die er verstand van heeft de poort laten bewerken met een dremel ofzo :duivel3: .Als je je 70 hebt maakt dat natuurlijk niet meer uit, die heeft daar geen begrenzing.Verder zou ik geen begrenzingen kunnen verzinnen behalve je uitlaat(die je al vervangen hebt dus dat kan et niet zijn).Wat voor uitlaat heb je trouwens? Ik zou eens even kijken wat iemand met verstand van scooters je adviseerd wat betreft drukveer+trekveertjes enzo. die van mij was wel nieuw trouwens. :mrgreen:
Sterkte :knikduim:
Yuri
I Ride It Like I Stole IT :D
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

ik heb een technigas uitlaat
mja ik moet nog ff w8 over paar weke wordt men quad helemaal herspote enzo dus dan zijn ook alle kappen er af en kan ik rustig ff der naar kijken. dus dat lukt wel. dan hoop ik dat ie weer goed is :)
Yuri
Toeschouwer
Toeschouwer

Kleur

Bericht door Yuri »

Herspote ? :applaus: Welke kleur ? :ster:
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

jah ik laat hem in lichtblauw met zilver spuiten voor bij de neus lichtblauw dat achter uitloopt tot zilver :mrgreen:
maaruh is bij jou al eens de quad inbeslag genomen ofzo? om te kijken of ie niet te hard loopt ofzo? want die krijgen ze nii op een rollerbank :mrgreen:
Yuri
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Yuri »

:shock: Lijkt me heel gaaf, graag snel foto's ! :duimhoog: Nee, nog niet in beslag genomen, maaar in scheveningen hebben ze ook een speciale rollerbank waar hij wel op past. Dus ik denk dat als ze het echt wilden ze mij daarheen zouden brengen. Woon er heel dichtbij namelijk :wink:
Is die van jou al wel in beslag genomen dan ? :cry:

Ik ben trouwens gister geflitst ! :applaus: Kheb gelukkig nog wel een normaal verzekerings plaatje, dus ik krijg geen boete :tongduim:
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

nee gelukkig da nii :) maja wel eerst een boete voor men achterlicht... was kaduuk maja men accu is altijd snel leeg :verymad: schijnbaar lekt ergens stroom weg :zzz: eens kijken of ik dalijk de filter eronder uit kan halen als ik hem vindt :mrgreen: weet nog nii egt waar alles zit. mja ik heb der ook nog een filter bij gekregen van hebo zou dat niet een beter zijn? altijns ziet er helemaal nieuw uit enzo of zitten die al op nieuwe quads maar denk et niet he :? maargoed dalijk maar eens ff in de garage zoeken naar wat sleutels en dan de achterkap eens eraf halen
Yuri
Toeschouwer
Toeschouwer

Hebo, netjes

Bericht door Yuri »

Die achterkap hoeft er helemaal niet af, hij zit links bij je knie. Zit vast aan je carb. Je kan em zo verwisselen. Ik zo even die hebo luchtfilter proberen, maaar is het alleen filter of ook een filterhuis? want het probleem is dat het filterhuis begrenst is door die snorkel. suc6 ! :knikduim:
yuri
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

volgens mij zit ik nu met een mooi probleem -_- de carb is tog dat zwarte ding meteen naast de carterkab ofzoiet he maar hier zit geen filter aan hij staat gewoon open.. :cry:
Yuri
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Yuri »

Nee, Je carb is dat silveren ding met allemaal draadjes en zo eraan. Daar zit een groot gat aan waar je luchtfilter aan hoort te zitten. Dat is et zwarte plastik ding waar jij het (volgens mij over hebt)
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

jah klopt maar hoort er zoon open gat te zijn :? zo dan maar nog eens goed zoeke
Yuri
Toeschouwer
Toeschouwer

Geen groot open gat

Bericht door Yuri »

Nee, je begrijpt me verkeerd.Als je even je email adres geeft stuur ik je wel een foto waar ik net alles op beschreven heb. :roll:
Ik hoor et wel
Yuri
Plaats reactie