het zou mij straf lijken dat geen enkele instelling zou werken. als ik aan mijn vering draai merk je bijna elke klik.Dutje#82 schreef:heb al altijd alles gemeld aan bart.. ask him ! heb verschillende afstelling gekregen.. geen enkel werkt !
ben op de cross tss de reeksen naar erwin van aragosta geweest (sds racing) en die heeft er eens aan gewerkt !
was al een stuk beter, moet wel nog iets bij regelen maar om me nog nooit te hebben zien rijden wist goed genoeg
wat ik wilde nadat ik hezegt had hoe ik rijdt enzo![]()
wat is kenmerk technoflex ? voelt hard aan werkt nog super ? mijn staan nu super zacht en doen het prima !
ik rijdt wat aggresief, heb het graag soepel en zacht in putten, en spring toch goed door !
grtzz
kenmerk van technoflex weet ik eigenlijk niet? ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt of ze hard of zacht moeten staan.
een eindeloze discussie lijkt mij. ik ben zeer tevreden over mijn technoflex veertjes en zou niet willen ruilen
@nikolas: welke lofzangen? als ik iets goed vind dan zet ik het bij review waar het hoort, dit kan mensen helpen met een keuze te maken. of ze naderhand tevreden zijn daar heb ik niets mee te maken, ik post wat ik goed vind, niet wat er in het globaal goed gevonden wordt.