plaatsing van vortex cdi
plaatsing van vortex cdi
hi,
ik ga zaterdag/zondag trainen in lille en ga daar mijn cdi monteren!
moet ik iets van jetting aanpassen ?
greetz
ik ga zaterdag/zondag trainen in lille en ga daar mijn cdi monteren!
moet ik iets van jetting aanpassen ?
greetz
dan heb je er niks aan tenzij die 750 of 1000 rpm's meer geeft, had je net zo goed een rev box kunnen kopen van 80 euro.Vincenzo schreef:Ik heb de jetting niet aangepast.
En hij blijft mooi "koffie-bruin" zien.
Greetz
ik rij zelf met een dynatek (ook meerdere curve's) en heb een agressievere curve gekozen die meer (GROTERE sproeier) brandstof nodig heeft, dus meer winst.
ik weet niet of je 2 of 4 takt rijdt, maar 4 takt koffiebruin = TE rijk = minder vermogen, het kan ook zijn dat je slechte kwaliteit brandstof gebruikt die je bougie volroet.
succes
deze info is enkel advies, doe ermee wat je wilt
en wat is dan slechte kwaliteit benzine oude benzine of wat of van een bepaalt pompstation of wat?keesie schreef:dan heb je er niks aan tenzij die 750 of 1000 rpm's meer geeft, had je net zo goed een rev box kunnen kopen van 80 euro.Vincenzo schreef:Ik heb de jetting niet aangepast.
Greetz
ik rij zelf met een dynatek (ook meerdere curve's) en heb een agressievere curve gekozen die meer (GROTERE sproeier) brandstof nodig heeft, dus meer winst.
ik weet niet of je 2 of 4 takt rijdt, maar 4 takt koffiebruin = TE rijk = minder vermogen, het kan ook zijn dat je slechte kwaliteit brandstof gebruikt die je bougie volroet.
succes
tom,Tom61 schreef:en wat is dan slechte kwaliteit benzine oude benzine of wat of van een bepaalt pompstation of wat?keesie schreef:dan heb je er niks aan tenzij die 750 of 1000 rpm's meer geeft, had je net zo goed een rev box kunnen kopen van 80 euro.Vincenzo schreef:Ik heb de jetting niet aangepast.
Greetz
succes
het lijkt me stug dat iemand benzine van de "witte pomp" in zijn quad gooit, maar het gebeurt, dat bedoel ik met slechte kwaliteit.
ik doel eigenlijk op een reaktie van Vincenzo, dat ie zegt: nee, ik neem altijd: shell, bp, esso, weet ik veel (goede benzine dus) dat zal ie ook wel doen.
het verhaal erachter is: koffiebruin voor 4 t is TE rijk. (mijn bougie is krijtwit, en staat perfekt afgesteld (ja, mag het?), crosshatch nog in de cylwand, na 2 jaar)
klaar, de groeten
-
Vincenzo
- Quad Expert

ik heb geen aanslag ofzo he om mijn boegie ze ziet gewoon heel licht bruin. scherper durf ik hem niet zetten want dan slaat ze grijs uit en mij hebben ze altijd gezegd dat dit zeker niet hetgeen is dat je wil berijken.keesie schreef:dan heb je er niks aan tenzij die 750 of 1000 rpm's meer geeft, had je net zo goed een rev box kunnen kopen van 80 euro.Vincenzo schreef:Ik heb de jetting niet aangepast.
Greetz
succes
PS: de cdi maakt deel uit van men totaal project. ik ben maar een weekendwerkende student dus heb geen geld om alles in 1 keer te kopen.
wacht nog maar een jaartje dan stel ik mijn quad ook voor ma nu is dat nog niet nodig