haha frankie toch,die goeie man sleuteld al net zoveel jaartjes aan motoren als jij oud bentkeesie schreef:Frank:Frank MB schreef:Keesie krijg je niet een beetje veel praatjes![]()
Het mag best zijn dat je er wat vanaf weet, Maar ik denk dat je scheve gezichten gaat krijgen als je zo "uit de hoogte" gaat doen. En dit is alleen een tip, of je er iets mee doet moet je zelf weten.
Wat betreft de testbank, hoe groot is dat hok waarin je testbank staat? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
En je krijgt met een testbank nooit dezelfde omstandigheden als in het veld.
uit de hoogteuuuuh, dat is niet de bedoeling, jammer dat je dat zo opvat, maar dat is jouw mening. ik denk dat mensen die mij WEL PERSOONLIJK kennen dit anders ervaren, althans ik geloof dat ze me dat wel zouden zeggen.
Maat, vergeet niet dat ik ouder ben dan de meesten hiet op het forum, jaaaaaa, (ik hoor je al denken: ouwe Lól) maar sinds 1985 een eigen bedrijf heb met onder andere auto/motortechnische onderdelen.
dat is 21 jaar, ik weet niet hoe oud jij bent![]()
Ik ben al ZOOOOO oud dat ik redelijk wat ervaring heb, of zou moeten hebben.(bla, bla)
Wees voorzichtig dat je geen dingen zegt die niet uit je eigen ervaring komen, maar die je misschien klakkeloos van een ander overneemt.
Daarmee bedoel ik jouw uitspraak van hierboven: "testbank en omstandigheden in het veld".
Ik heb geinvesteerd in een testbank voor 4 takt motoren, ja, en er zijn zat mensen die de motorfiets of quad niet lekker afgesteld krijgen, bij mij kunnen ze snel (zonder snoeihard over straat of circuit) de brommer laten afstellen, en kennelijk werkt het goed in het veld. )
Ik weet niet wat ik je in jouw ogen aangedaan hebt om me hier aan de schandpaal te nagelen, maar goed, het zij zo. sorry dan.
als het echt een tip was geweest had je dat ook via pm kunnen doen, daarom antwoord ik je maar hier terug.
ik vind het wel ok als iemand met verstand vn zaken zijn zegje doet