plaatsing van vortex cdi

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
steve
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door steve »

keesie schreef:
Frank MB schreef:Keesie krijg je niet een beetje veel praatjes :?

Het mag best zijn dat je er wat vanaf weet, Maar ik denk dat je scheve gezichten gaat krijgen als je zo "uit de hoogte" gaat doen. En dit is alleen een tip, of je er iets mee doet moet je zelf weten.

Wat betreft de testbank, hoe groot is dat hok waarin je testbank staat? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
En je krijgt met een testbank nooit dezelfde omstandigheden als in het veld.
Frank:

uit de hoogte :? uuuuh, dat is niet de bedoeling, jammer dat je dat zo opvat, maar dat is jouw mening. ik denk dat mensen die mij WEL PERSOONLIJK kennen dit anders ervaren, althans ik geloof dat ze me dat wel zouden zeggen.

Maat, vergeet niet dat ik ouder ben dan de meesten hiet op het forum, jaaaaaa, (ik hoor je al denken: ouwe Lól) maar sinds 1985 een eigen bedrijf heb met onder andere auto/motortechnische onderdelen.
dat is 21 jaar, ik weet niet hoe oud jij bent :wink:

Ik ben al ZOOOOO oud dat ik redelijk wat ervaring heb, of zou moeten hebben.(bla, bla)

Wees voorzichtig dat je geen dingen zegt die niet uit je eigen ervaring komen, maar die je misschien klakkeloos van een ander overneemt.
Daarmee bedoel ik jouw uitspraak van hierboven: "testbank en omstandigheden in het veld".

Ik heb geinvesteerd in een testbank voor 4 takt motoren, ja, en er zijn zat mensen die de motorfiets of quad niet lekker afgesteld krijgen, bij mij kunnen ze snel (zonder snoeihard over straat of circuit) de brommer laten afstellen, en kennelijk werkt het goed in het veld. )

Ik weet niet wat ik je in jouw ogen aangedaan hebt om me hier aan de schandpaal te nagelen, maar goed, het zij zo. sorry dan.
als het echt een tip was geweest had je dat ook via pm kunnen doen, daarom antwoord ik je maar hier terug.
haha frankie toch,die goeie man sleuteld al net zoveel jaartjes aan motoren als jij oud bent :rock:
ik vind het wel ok als iemand met verstand vn zaken zijn zegje doet
Afbeelding

Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK

http://www.swracing.nl

Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets

Kijk ook eens bij

www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

keesie schreef:
yamaha tri-z schreef:@keesie

hahaha achjaa ik werk veel in de agrarische sector en wij gebruiken een waterrem om het vermogen van tractoren te meten.
laatst nog iemand zijn fiat aan de waterrem gezet
dat ding is orgineel 84pk maar die heeft ie opgevoerd voor tractorpulling en nu had ie aan de water rem 142.8 pk

dus ik weet hoe het werkt

wel gaaf dat je zo'n test bank hebt zal wel een hele investering geweest zijn

uuuh, ja, maar ik heb nou eenmaal een gereedschap afwijking :wink:
gisteren mijn eigen quad weer op de bank gehad, na plaatsen van een db killer,

holyshit, moest veel kleinere sproeier in en de naald iets terug dus helaas wat vermogen verlies :| , maar bij ons op de club, moeten we rekening gaan houden met de herrie ivm overlast, zoals zoveel banen. :!:
is wel beter zo. :crosser:
Die db killers zijn idd moordend, vooral voor het koppel dan. Wij hebben nu speciaal uitlaat laken maken bij Doma, zo lang mogelijk en zo groot mogelijk volume zodat we hopelijk zonder pk killer kunnen rijden. Op welke uitlaat heb je db killer gemonteerd ?

Lekker sfeertje anders weer hier :braak:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
keesie
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door keesie »

Nikolas,

db killer is een een FMF factory 4 gegaan, standaard db killer die je zo onder het dekseltje schroeft, hij is wel een stuk stiller, de diepe blaf is er uit.
systeem werkt goed, zo, wel wat verlies, niet echt merkbaar, maar het is een noodoplossing zo'n db killer, een demper met kamers zoals de FMF Q2 ?, is denk ik wel beter en betrouwbaarder.

ik heb een FMF systeem erop, en ben wel heel tevreden over de kwaliteit, nog niks aan kapot of gescheurd of wat dan ook, en quad wordt niet zacht mee omgegaan.

sorry, dutje, gaan we weer je topic rippen.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Heb het met Doma over meerkamersysteem gehad. Onze voorkeur ging daar ook naar uit, maar zeiden dat verlies aan koppel gigantisch is met meerkamersysteem.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
blach/white
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door blach/white »

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar mag die jongen niet eens iets fatsoenlijk uitleggen over het afstellen? Ik ben blij dat hij hier wat uitleg geeft.
Hoe meer er word uitgelegd, hoe wijzer je zelf wordt.
Ga gewoon zo door keessie!
Ik wil ook een keer naar jou komen keessie als ik alles er op heb staan.
Ik wil dat het liefst op een zaterdag doen, maar s'morgens moet ik open zijn met mijn winkel, dus ik moet dit een keer goed organiseren.
Natuursteenbedrijf Schaapsmeerders
Blasty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Blasty »

Keesie krijgt het druk binnenkort :)

Ik kom van de zomer ook nog een keer langs :duimhoog:
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

en ik ook om af te stellen.