Renaldi nokkenassen voor YFZ, + discussie TF !
-
home_tuning
- Easy Quadrider

wtf aub begin nu niet over een banshee en de zgd mindere prestaties vd die quad, kan het volledig niet af hoor, kijk "dutje" (wie het ook is?) krijgt altijd massa's aandacht vanwege zijn kinderachtig verwende opmerkingen, stop dermee aub!
of is het om bekend te worden, dan vin ik het echt een verkeede manier!
stop dit topic, en ga verder... (zonder die talloze topic's over de super onderdelen van mr dutje)
stop dit topic, en ga verder... (zonder die talloze topic's over de super onderdelen van mr dutje)
Yamaha Banshee
Neemmenietkwalijk, maar voor MX laat een YFZ de Banshee kwa handling echt mijlenver achter hoor.home_tuning schreef:wtf aub begin nu niet over een banshee en de zgd mindere prestaties vd die quad, kan het volledig niet af hoor, kijk "dutje" (wie het ook is?) krijgt altijd massa's aandacht vanwege zijn kinderachtig verwende opmerkingen, stop dermee aub!
Het chassis van de Banshee werd niet ontworpen om te crossen, YFZ wel.
De power in het blok is een heel ander verhaal...
Dus ja, Dutje heeft gelijk in wat hij zegt over de Shee.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
blach/white
- Quadfanaat

Ik denk dat ohlins een goed merk is, tenminste heb ik gehoord van joe maessen. Hij rijd er in Engeland ook mee op zijn 450
Ik was gisteren bij Maessen voor mijn velgen en joe krijgt op zijn nieuwe 450 special edition ook ohlins.
Ik ben benieuwd hoe hij ze gaat vinden.
Ik was gisteren bij Maessen voor mijn velgen en joe krijgt op zijn nieuwe 450 special edition ook ohlins.
Natuursteenbedrijf Schaapsmeerders
Als Maessen ermee rijdt dan zal het wel goed zijn.blach/white schreef:Ik denk dat ohlins een goed merk is, tenminste heb ik gehoord van joe maessen. Hij rijd er in Engeland ook mee op zijn 450
-
blach/white
- Quadfanaat

Waarom rijdt ie dan niet elke wedstrijd met zijn Shee?blach/white schreef:Over die shee ben ik het niet mee eens.
Joe zij dat hij de volgende bqr mischien eens met zijn shee ging rijden, als dat door gaat ,zegt hij dat hij sneller is op zijn shee dan op zijn yfz.
-
blach/white
- Quadfanaat

omdat hij anders te goed zal zijn zekersTeunie schreef:Waarom rijdt ie dan niet elke wedstrijd met zijn Shee?blach/white schreef:Over die shee ben ik het niet mee eens.
Joe zij dat hij de volgende bqr mischien eens met zijn shee ging rijden, als dat door gaat ,zegt hij dat hij sneller is op zijn shee dan op zijn yfz.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
blach/white
- Quadfanaat