achterste licht werkt niet
achterste licht werkt niet
Kan er iemand mij zeggen hoe je dit moet terugmaken
Ik rij met een yfz 450 van 2006
Gewoon licht en stoplicht werken niet
Normaal gaan die ledlichtjes toch niet kapot dacht ik, dus ik denk dat het aan de bedrading ligt.
Heeft er iemand daar een schets van ofzo
alvast bedankt
Ik rij met een yfz 450 van 2006
Gewoon licht en stoplicht werken niet
Normaal gaan die ledlichtjes toch niet kapot dacht ik, dus ik denk dat het aan de bedrading ligt.
Heeft er iemand daar een schets van ofzo
alvast bedankt
zoek een service manual op internet. misschien bij www.yfzcental.com Is er niet een stekker los van het achterlicht?
hmmmmmm. eat me..
-
blach/white
- Quadfanaat

De bedrading is los van de print plaat.
Ik heb dit ook gehad.
Je moet het doorzichtig kapje er voorzichtig af halen en het draadje weer aan de printplaat solderen ( je ziet meteen waar het los is gegaan van de printplaat ) en daarna het doorzichtig plastic kapje terug bevestigen met silicone kit.
Ik heb dit ook gehad.
Je moet het doorzichtig kapje er voorzichtig af halen en het draadje weer aan de printplaat solderen ( je ziet meteen waar het los is gegaan van de printplaat ) en daarna het doorzichtig plastic kapje terug bevestigen met silicone kit.
Natuursteenbedrijf Schaapsmeerders
het was inderdaad het draadje dat los was, wel niet gemakkelijk om dat kapje eraf te krijgen, maar dankzij ronny en joel was het rap gemaaktblach/white schreef:De bedrading is los van de print plaat.
Ik heb dit ook gehad.