polaris predator 500
-
Quad racer
- Quadrider

- Berichten: 469
- Lid geworden op: zo 25 jun, 2006 21:56
- Locatie: Nieuw Wehl
- Contacteer:
polaris predator 500
hoi,
ik heb een mooie polaris predator 500 gezien
zijn dit goede quads?
hoe hard gaan ze
hoeveel versnellings hebben ze en hebben ze ook een achteruit?
Mvg Rick van Straaten
ik heb een mooie polaris predator 500 gezien
zijn dit goede quads?
hoe hard gaan ze
hoeveel versnellings hebben ze en hebben ze ook een achteruit?
Mvg Rick van Straaten
Polaris outlaw 525 IRS
Dat hangt van het jaar af. Is het een model '05-'07, dan heb je een achteruit, anders niet. De topsnelheid ligt rond de 120km/u en hij heeft 5 versnellingen.
Nadelen model '03: Geen idee
Nadelen model '04: - Te afhellend zadel waardoor je tijdens de cross lichtjes naar voren schuift.
- Achteroverbrenging kan beter, nu lijkt het wel alsof je bij een wheelie alles of niets hebt. Je hebt nu minder problemen bij het starten en uitkomen van de bochten, maar het is moeilijk om je voorkant op te heffen om over de kippen te gaan.
- Ik raad je aan om iets zachtere banden te kopen waardoor je onmiddellijk meer grip zal hebben.
- Geen achteruit
Nadelen model '05: Van de bovengenoemde problemen is enkel het zadel niet volledig opgelost, er werd wel een +1 stuurstang gebruikt die de zithouding aanzienlijk verbetert
Nadelen model '06: Bij mijn weten geen, het zadel zou ook aangepast moeten zijn.
Voordelen in het algemeen: - http://www.polarisindustries.com/en-gb/ ... risons.htm
- 500cc motor die het zowel op de baan als op parcours prima doet
- Achteruit bij de latere modellen, zeker een aanrader als je ervoor kan gaan
- Gewoon een algemene goede quad waar je niet te veel aftermarket onderdelen voor moet kopen, zoek zeker eens naar reviews op het internet.
Als je naar de ideale competitie quad bent aan het zoeken, zit je bij dit model fout. Zoek je eerder een allround high performance trial quad, is dit het ideale model.
Nadelen model '03: Geen idee
Nadelen model '04: - Te afhellend zadel waardoor je tijdens de cross lichtjes naar voren schuift.
- Achteroverbrenging kan beter, nu lijkt het wel alsof je bij een wheelie alles of niets hebt. Je hebt nu minder problemen bij het starten en uitkomen van de bochten, maar het is moeilijk om je voorkant op te heffen om over de kippen te gaan.
- Ik raad je aan om iets zachtere banden te kopen waardoor je onmiddellijk meer grip zal hebben.
- Geen achteruit
Nadelen model '05: Van de bovengenoemde problemen is enkel het zadel niet volledig opgelost, er werd wel een +1 stuurstang gebruikt die de zithouding aanzienlijk verbetert
Nadelen model '06: Bij mijn weten geen, het zadel zou ook aangepast moeten zijn.
Voordelen in het algemeen: - http://www.polarisindustries.com/en-gb/ ... risons.htm
- 500cc motor die het zowel op de baan als op parcours prima doet
- Achteruit bij de latere modellen, zeker een aanrader als je ervoor kan gaan
- Gewoon een algemene goede quad waar je niet te veel aftermarket onderdelen voor moet kopen, zoek zeker eens naar reviews op het internet.
Als je naar de ideale competitie quad bent aan het zoeken, zit je bij dit model fout. Zoek je eerder een allround high performance trial quad, is dit het ideale model.
-
Quad racer
- Quadrider

- Berichten: 469
- Lid geworden op: zo 25 jun, 2006 21:56
- Locatie: Nieuw Wehl
- Contacteer:
-
Quad racer
- Quadrider

- Berichten: 469
- Lid geworden op: zo 25 jun, 2006 21:56
- Locatie: Nieuw Wehl
- Contacteer:
-
Dubois
- Quadrunner

- Berichten: 553
- Lid geworden op: vr 07 apr, 2006 12:15
- Locatie: De oudste, de stoutste en wijste der steden
- Contacteer:
Wel de meesten zijn wel op de hoogte van de verschillende modellen die uitgebracht worden, maar aangezien je zelf (nog) niet over een quad beschikt, zal het zo zijn dat dit alles je nog niet zo interesseert. Dit zal wel veranderen eens je zelf een quad hebt en dan soms met problemen of vragen zit.
Hoe kon je weten hoe een polaris reed zonder er ooit mee gereden te hebben? Dat kan je idd niet weten, maar denk dat er op het forum wel genoeg informatie over de polaris te vinden is wanneer je een beetje zoekt. Maar bovenaan heb je een samenvatting van Alfredo dus weet je waar je aan toe bent denk ik.
PS: Waarom ik 14 jaar te vroeg vind voor een 500cc: Wel het kan best zijn dat je regelmatig eens met een 660 gaat rijden, maar ten eerste denk ik al niet dat het ermee rijden is zoals je met uw eigen quad zou doen, want het is tenslotte nog steeds iets van uw oom. Ook het feit dat je zo jong bent en al met een van de zwaardere quads wilt rijden, waarmee ga je dan binnen zeggen we 10 jaar willen rijden? Een 700 zou u tegen dan ook niets meer zeggen vrees ik. Ik denk persoonlijk dat je veel meer plezier nu (en later) zou hebben met een Blaster en zo progressief aan uw techniek werkt en zo kan je ook uitkijken naar een zwaarder model. Daarom koopt u eerst uw eigen Blaster zodat je weet hoe het is met uw eigen quad te rijden en kijk dan hoe het verder moet. Ze zeggen niet voor niets: leert eerst stappen vooraleer te lopen. Je gaat er niets dan profijt uit halen door zo te denken!
We verplichten u ook niet onze mening te delen hé. We kunnen alleen maar ons gedacht ervan zeggen. Uiteindelijk ben je nog altijd vrij uw eigen beslissing te nemen, welke we daarom zeker niet gaan afkeuren!
Hou ons op de hoogte als je de stap gezet hebt hé!
Hoe kon je weten hoe een polaris reed zonder er ooit mee gereden te hebben? Dat kan je idd niet weten, maar denk dat er op het forum wel genoeg informatie over de polaris te vinden is wanneer je een beetje zoekt. Maar bovenaan heb je een samenvatting van Alfredo dus weet je waar je aan toe bent denk ik.
PS: Waarom ik 14 jaar te vroeg vind voor een 500cc: Wel het kan best zijn dat je regelmatig eens met een 660 gaat rijden, maar ten eerste denk ik al niet dat het ermee rijden is zoals je met uw eigen quad zou doen, want het is tenslotte nog steeds iets van uw oom. Ook het feit dat je zo jong bent en al met een van de zwaardere quads wilt rijden, waarmee ga je dan binnen zeggen we 10 jaar willen rijden? Een 700 zou u tegen dan ook niets meer zeggen vrees ik. Ik denk persoonlijk dat je veel meer plezier nu (en later) zou hebben met een Blaster en zo progressief aan uw techniek werkt en zo kan je ook uitkijken naar een zwaarder model. Daarom koopt u eerst uw eigen Blaster zodat je weet hoe het is met uw eigen quad te rijden en kijk dan hoe het verder moet. Ze zeggen niet voor niets: leert eerst stappen vooraleer te lopen. Je gaat er niets dan profijt uit halen door zo te denken!
We verplichten u ook niet onze mening te delen hé. We kunnen alleen maar ons gedacht ervan zeggen. Uiteindelijk ben je nog altijd vrij uw eigen beslissing te nemen, welke we daarom zeker niet gaan afkeuren!
Hou ons op de hoogte als je de stap gezet hebt hé!
Laatst gewijzigd door Dubois op zo 09 jul, 2006 20:14, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Quad racer
- Quadrider

- Berichten: 469
- Lid geworden op: zo 25 jun, 2006 21:56
- Locatie: Nieuw Wehl
- Contacteer:
oke
ja ik had al een beetje rond gesnuffeld bij de zoek functie
maar aangezien er haast niks over de predator te vinden is heb ik maar een topic aan gemaakt
maar nu we het over quads hebben
ik heb een honda trx 400 ex op het oog van iemand hier op het forum
Mvg Rick van Straaten
ja ik had al een beetje rond gesnuffeld bij de zoek functie
maar aangezien er haast niks over de predator te vinden is heb ik maar een topic aan gemaakt
maar nu we het over quads hebben
ik heb een honda trx 400 ex op het oog van iemand hier op het forum
Mvg Rick van Straaten
Polaris outlaw 525 IRS
-
Quad racer
- Quadrider

- Berichten: 469
- Lid geworden op: zo 25 jun, 2006 21:56
- Locatie: Nieuw Wehl
- Contacteer:
hoi,
ik heb zlef ook een crossmotor ofja mijn broer
een 250
daar rij ik bijna elke dag op
dat is een 2 tact dus dat gaat echt wel hard hoor
namelijk 160 km/h
ik snap jullie reactie best wel ik zou denk ik hetzelfde zeggen
maar ik ben nu eenmaal opgegroeid met motoren en quads
mijn vader heeft een ktm 525cc
ik voel zelf niet veel voor motoren
ik voel veel en veel meer voor quads
ook omdat ik er graag aan sleutel mijn opleiding is dan ook de motoren kant oke dit heb ik dan nu ook pas een jaar maarja
ook ben ik vaak ter gast bij TCD HUMMELO
waar ik ook vaak op verschillende maten quads rij
zelf vind ik een raptor 350 te weinig daar rij ik ook elke woensdag of zaterdag op
ik heb zlef ook een crossmotor ofja mijn broer
een 250
daar rij ik bijna elke dag op
dat is een 2 tact dus dat gaat echt wel hard hoor
namelijk 160 km/h
ik snap jullie reactie best wel ik zou denk ik hetzelfde zeggen
maar ik ben nu eenmaal opgegroeid met motoren en quads
mijn vader heeft een ktm 525cc
ik voel zelf niet veel voor motoren
ik voel veel en veel meer voor quads
ook omdat ik er graag aan sleutel mijn opleiding is dan ook de motoren kant oke dit heb ik dan nu ook pas een jaar maarja
ook ben ik vaak ter gast bij TCD HUMMELO
waar ik ook vaak op verschillende maten quads rij
zelf vind ik een raptor 350 te weinig daar rij ik ook elke woensdag of zaterdag op
Polaris outlaw 525 IRS

