bruut schreef:mischien een topic met alles over de grizzly
en dan denken aan:
- max snelheid
de mijn met 27" ITP banden: 108 km/uur
- veschil 4x4 en 2x4
ik rij bijna nooit in 4x4 enkel als het echt nodig is...in 4x4 stuur de quad iets harder.
- vermogen
26 pk gemeten
- tunen
daar zie ik de reden niet meer van in...een Grizz kan steeds goe mee, zeker in het terrein
- problemen
oude mechaniek...maar is dit een nadeel?
- acceleratie
iets minder dan de King Quad og Brute Force...maar dient een 4x4 om te accelereren?
- vergelijken met andere 4x4 quads
ik zou morgen terug een Grizz of een King Quad kopen
albrecht schreef:Juist maar als uw diameter van je banden vergroot gaat te kilometerteller trager dan de reele snelheid
Dat is ook juist, maar toch ga je met 25" straatbanden een hogere topsnelheid hebben als met 27" muds (zelfs met GPS gemeten)
Niks met quads te maken, maar een vriend van me legde bredere velgen en banden onder zijn GTI, grootte was hetzelfde, en de topsnelheid was lager geworden.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Natuurlijk als je de rolweerstand verhoogd (bredere of banden met een andere samenstelling...de soort rubber speelt een grote rol, of profiel), moet je dit inboeten aan vermogen