ff vraagje verschillen Raptor

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
Tramonto
Quadracer
Quadracer

ff vraagje verschillen Raptor

Bericht door Tramonto »

Hey yhammy the one of iemand anders kan je me is vertellen wat de 700R heeft en de 660 niet buiten een beetje meer cc :?Want ga er na de volgende Zomer eentje kopen als alles goed mee zit thx :dag:

Raptor 660:Afbeelding

Raptor 700R:Afbeelding
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

El pikante, gelieve youw avatar aan te passen, hij is nogal groot uitgevallen
al bedankt

on topic : de 700 heeft injectie, hij ligt breder en lager dan de 660, hij heeft ook meer power gekregen, betere veren, een ander chasis en motor
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

Jah ben ermee bezig , is zo aangepast :wink: Men broer heeft het me uitgelegd , zeer simpel :mrgreen:

Dus zowat alles is verandert :lol: Dankuwel voor de snelle reactie :duimhoog:
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

is niets, bedankt om het zo rap aan te passen :duimhoog: dragonball Z cool :mrgreen:

ik vind de 700 wel goed rijden en hij heeft genoeg power, als je pas volgende zomer een quad zou kopen dan zou ik zeker gaan voor de 700 want langzamerhand gaan de tuningsmogelijkheden voor de 660 waarschijnlijk ook verminderen en de 700 is geschikter voor het offroad en het onroad gebruik, de 660 lag net iets te hoog voor hem off road te gebruiken, hij kantelde soms te rap

greetz
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

de raptor 700 is niet te vergelijken met de raptor 660.
De 700 is een hele andere quad. er is niets van de 660 overgenomen. Ander kader (van alu) een eigen motor, injectie.

Mensen die van de 660 naar een 700 zijn over gegaan zeggen dat de 700 vel beter rijd en speelser is.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

Iedereen alvast bedankt :)

Maar ik zou er enkel on-road mee rijden en een zo'n mooi (zwaar) lawaai hebben :wink:

Ik heb de vraag hier al vaak zien staan maar nooit beantwoord gezien: maakt een dubbele uitlaat meer lawaai dan een enkele :?

grtz :dag:
Verlintje
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Verlintje »

Steffen schreef:is niets, bedankt om het zo rap aan te passen :duimhoog: dragonball Z cool :mrgreen:

de 700 is geschikter voor het offroad en het onroad gebruik, de 660 lag net iets te hoog voor hem off road te gebruiken, hij kantelde soms te rap

greetz
Dat is wel een grap, naar mijn mening dan. 't Ligt er gewoon aan hoe goed je je machine kent.
Zelf had ik het meer vOOr de extra bodemvrijheid die de 660R bood tov het 'zogenaamde' extra
rijcomfort door de 700R wat lager te maken. Maar soit, bij het aandrukken van de gas ben
je dit ongemak gauw vergeten.
Plaats reactie