pk die heeft nm top snelheid
en wat er mogenluk is op tunning van de motor
hoe veel hij dan heeft pk en nm

ow ge waart mij voorFré schreef:kijk even in de garage, staan er verschillende. Reken voor cams + hogere compressie + carburator + uitlaat een 40pk en 40Nm (voor dynographs email sg6 eens). Echt spectaculaire waarden zijn dit niet, maar het vermogen bereikt een heel zachte piek en blijft dan tot 9500 rpm constant, en het koppel is bijna constant aanwezig (gaat nergens onder de 30Nm). Bovendien hebben we het hier over een zeer betrouwbare motor.
topsnelheid zal niet veel meer dan 115km/h zijn, met standaard tandwielen tenminste.
begrenzer slaat aan aan 9000tr in real life gehoord.Fré schreef:kijk even in de garage, staan er verschillende. Reken voor cams + hogere compressie + carburator + uitlaat een 40pk en 40Nm (voor dynographs email sg6 eens). Echt spectaculaire waarden zijn dit niet, maar het vermogen bereikt een heel zachte piek en blijft dan tot 9500 rpm constant, en het koppel is bijna constant aanwezig (gaat nergens onder de 30Nm). Bovendien hebben we het hier over een zeer betrouwbare motor.
topsnelheid zal niet veel meer dan 115km/h zijn, met standaard tandwielen tenminste.


het is de originele fabrieks opgave voor het 2006 modelFré schreef:ja dat wil ik nog wel es zien...
ten eerste: misschien is dat pk aan de motor en niet aan de wielen
ten tweede: iedere dyno is anders, dus de getalletjes zeggen in feite weinig

[/quote]Reken voor cams + hogere compressie + carburator + uitlaat een 40pk en 40Nm
